  • Data: 2009-04-21 14:06:14
    Temat: Re: Powrót - z lustra do kompaktu
    Od: slaweks <s...@s...cz> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Kwi, 14:30, Weronika <w...@g...pl> wrote:
    > To może inaczej zapytam;)
    > Który z podanych przeze mnie aparatów byłby dla mnie wystarczający...?
    > Jeszcze raz powtarzam, że mam dość lustrzanek...

    > - Canon SX1
    > - Sony H50
    > - Sony HX1 - 9 mln matryca ale ciekawe funkcje
    > - Nikon P90
    > - Panasonic FZ28
    > - Fuji S8100fd

    No to jeszcze raz: idź do sklepu, pooglądaj, zobacz, które dobrze leżą
    w ręku. Zobacz, do których można podłączyć filtry bez żadnych
    dodatkowych kosztów w postaci dodatkowych akcesoriów. Zobacz, które są
    na akumulatory AA a które na dedykowane, koszmarnie drogie. Czy można
    podłączyć lampę błyskową (chociażby przez kabel sync np stary DC4800
    miał gniazdo). Należało by sprawdzić jaką kolorystykę (odwzorowanie
    barwne) dają poszczególne matryce - bo każda będzie koloryzować na
    swój sposób. O funkcjach menu i innych dodatkach już wspominać nie
    będę. Więc czynników, które warto wziąć pod uwagę jest wiele.

    I ważny jest czas reakcji pomiędzy naciśnięciem przycisku migawki a
    zrobieniem zdjęcia.

    A ktróre jest ważne dla Ciebie to musisz sama ocenić.