  • Data: 2009-01-05 21:13:14
    Temat: Re: Powrót numer do sprzedaży, cz. II
    Od: osiek <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Navy pisze:
    > Flo pisze:
    >> osiek pisze:
    >> Zawsze może zapłacić i go zamówić.
    >>

    > A jest możliwość takiego zamówienia?
    > Jakie są to koszty?
    podejrzewam że tak jak numeru złotego a to poszukaj sobie w cenniku
    pomarańczy. tyle że i tak conajwyżej będziesz miał wybór z tego co mają
    dostępne w puli a nie jakiś wymyślony wolny z numeracji pomarańczy. Mogę
    się mylić ale nie sądzę żeby jakakolwiek firma w RP była tak nastawiona
    frontem do klienta. Zawsze wytłumaczą się problemami technicznymi ;)