  • Data: 2009-01-06 21:01:49
    Temat: Re: Powrót numer do sprzedaży, cz. II
    Od: lukasz <lukz@_wytnijto_vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Navy pisze:
    > Rozumiem,
    > zdobycie ponownie tego samego numeru graniczy prawie z wygraniem w
    > lotto. Ale cuda czasami się zdarzają ;-)

    Czasami prawie sie zdarzaja ;) Moja siostra ma dobra kolezanke, ktora
    glownie przebywa we Wloszech, ale na czas pobytu w kraju miala karte
    popa. Karta uzywana byla od swieta, w koncu stracila waznosc, numer
    przepadl i kolezanka sie tym specjalnie nie przejela nie informujac
    nikogo o tym. Po jakims niedlugim czasie moj ojciec zakupil sobie
    starter popa, i co sie okazalo po kilku miesiacach? Ze to ten sam numer
    :) Siostrze troche czasu zajelo rozkminienie dlaczego kolezanka pisze do
    niej w jakis 'domowych' sprawach ;)

    Pozdrawiam
    lukasz