  • Data: 2009-06-28 21:43:42
    Temat: Re: Powolne krystalizowanie wyboru...
    Od: zbyhoo <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Cze, 22:46, falco <m...@w...pl> wrote:

    > Dokładnie podobne prędkości się mi podobają najbardziej... ;)
    > Może ja dziwny jestem, nie nowoczesny, nie podążam za resztą, ale nie
    > kręci mnie ogromna szybkość na motocyklu czy ryk lecącej szlifierki.
    > Za to ogromną przyjemność sprawia mi nieśpieszne pomykanie, choć nie
    > ukrywam, że dobrze jest mieć świadomość, że gdy potrzeba awaryjnie
    > odkręcić, to będzie reakcja w kołach a nie tylko końcowym spalaniu... ;)

    Słuszna pojemność i niespieszne pomykanie absolutnie się nie
    wykluczają. Jeżdże litrem dwieście i niezmiernie rzadko przekraczam
    110. Zapas momentu obr. daje niezwykły komfort psychiczny podczas
    wyprzedzania ciężarówek, traktorów, jak rowniez dzwigania pasazerki i
    kufrow. Obładowana 250ka (wszak dłuższych wojaży nie wykluczasz) przy
    wyprzedzaniu zaoferuje Ci co najwyżej zapas czasu na odmówienie dwóch
    cząstek różańca. Niestety biorac pod uwage ilosc ciezarowek na
    glownych drogach wyprzedzanie jest czynnoscia rownie czesta jak
    spogladanie w lusterka. Virago 250 pali 3/100, Bandit 1200 5,5/100.
    Dla mnie niewielkie zuzycie paliwa małych motocykli to żaden argument.
    Przeliczając moc i szeroko pojety komfort jazdy powinny spalać jeden
    litr na sto km :-o
    ______
    zbyhoo
    GSF 1200S K1