  • Data: 2009-06-29 18:12:02
    Temat: Re: Powolne krystalizowanie wyboru...
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zbyhoo pisze:

    > Słuszna pojemność i niespieszne pomykanie absolutnie się nie
    > wykluczają. Jeżdże litrem dwieście i niezmiernie rzadko przekraczam
    > 110. Zapas momentu obr. daje niezwykły komfort psychiczny podczas
    > wyprzedzania. Obładowana 250ka (wszak dłuższych wojaży nie wykluczasz) przy
    > wyprzedzaniu zaoferuje Ci co najwyżej zapas czasu na odmówienie dwóch
    > cząstek różańca.

    Tak, to prawda, że widok a zwłaszcza dźwięk sunącej, dostojnej maszyny z
    olbrzymia pojemnością robi wrażenie, ale co za tym idzie motocykl też
    jest potężny. Choć zawsze podobały mi się wielkie czopery, to jednak sam
    wolę zdecydowanie mniejsze jednostki same w sobie (wielkość, waga,
    manewry, itp).

    Jak wspomniałem na co dzień śmigam Garbusami, które wedle słów Aliantów
    po zdobyczach wojennych były "małe, brzydkie i potwornie hałaśliwe", to
    jednak zupełnie jest mi obce, bo pokonuję nimi wiele tysięcy niemal
    bezawaryjnie... ;)

    Owszem gdy jadę 1.2 to wyprzedzanie ciężarówki jest niezłym wyzwaniem
    (przypuszczam, że podobnie jest z 250...) ;) ale gdy wsiadam, do 1.6, to
    już inna bajka... ;)

    Z czasem coś na spokojnie wybiorę, na szczęście nic mnie nie dusi na
    już, żałuje tylko, że jest tak mały wybór w PL w tym co mi się podoba,
    ale co zrobić, nikt nie mówił, że będzie łatwo, miło i przyjemnie... ;)

    P.S. Naprawdę dziękuję wszystkim za wszystkie wskazówki!

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V