  • Data: 2009-06-29 10:08:59
    Temat: Re: Powolne krystalizowanie wyboru...
    Od: "kucik" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli 250 ma się nie sprawdzić na trasie kilkuset km, ma być tylko
    > ekonomiczna, ale problematyczna (za lekka, za wolna?), to ja nie będę się
    > upierał, dlatego pytam, pytam, pytam... ;)
    > Jeśli jednak może być kompromisem miasto/wypady ze świadomością, że nie
    > zawsze da się wyprzedzić czy czasem zredukować, to poważnie o tym myślę.

    W latach 80-tych moj wujek byl w grecji na simsonie :), ale to juz zupelnie
    inne pojecie turystyki/desperacji/cierpliwosci/szalenstwa (niepotrzebne
    skreslic).

    Jesli chcesz miec motocykl dla wygladu kup nawet to Virago 250. Pojezdzisz
    max sezon i sprzedasz z ulga i zloscia na siebie ze nie kupiles motocykla a
    prawie motorower z silnikiem 250 i chromowanymi srubkami
    Jesli chcesz miec motocykl do jazdy na poczatek, nie za mocny i w niskim
    budzecie to kup NTV, ewentualnie jakiegos GS, XJ itp. Beda wiernie sluzyc, a
    z pewnoscia dadza ci radosc z jazdy.

    Kucik
    FJ1200