  • Data: 2009-06-28 21:27:17
    Temat: Re: Powolne krystalizowanie wyboru...
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    n...@s...com pisze:

    > Jak widze tempo w jakim zjada dowolna rybe to raczej Wydra
    > przemieniona wef kobiete ;)
    hehehe... o dalsze szczegóły aż boję się zapytać, więc lepiej tego
    tematu nie ciągnąć... ;)

    > Ale to Ty masz nim jezdzic, wiec jak Ci sie podoba to olej opinie
    > innych i kup. One sa trwale i tanie :)

    Dokładnie, ale choć często, gęsto robię i idę pod prąd, to jednak lubię
    posłuchać, popytać ludzi, którzy wiedzą więcej ode mnie. ;)

    > Ale czego ? Ludzie jezdza za 125 na koniec swiata, a Ty sie
    > zastanawiasz czy od czasu do czasu bedziesz mogl zrobic gienkiem
    > kilkaset km.

    Nie, nie zrozumieliśmy się, ja nie zrozumiałem Twojego stwierdzenia, ale
    teraz już wszystko wiem, bo zrozumiałem... ;)

    > Jesli gienek czy co tam kupisz bedzie sprawne to ograniczeniem bedzie
    > Twoja wytrzymalosc.

    hehehe jak na razie, to niemal po każdej przejażdżce wracam z ciężkimi
    nogami, ale to chyba wciąż jest uczucie chłonienia całym ciałem każdego
    nowego kilometra pokonanego dzielną babcią rodem z Czechosłowacji. ;)

    > Oczywiscie mocniejszym sprzetem, z owiewkami, jestes w stanie ta sama
    > trase pokonac szybciej i mniejszym wysilkiem.

    Dokładnie, tak jak podróżowanie... Garbusami, do których jedni nawet nie
    chcą wsiąść a ja z kuuupą ludzi pokonujemy rocznie tysiące kilometrów
    (garbiąc się na trasie cały rok) ;)

    Najważniejsze abym trafił na zdrowy egzemplarz a tego się boję
    najbardziej...

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT