-
1. Data: 2009-06-27 09:03:49
Temat: Powolne krystalizowanie wyboru...
Od: falco <m...@w...pl>
Siema,
jak w temacie a dokładniej mówiąc...
Nawiązując do listu "Koszty eksploatacyjne-porównanie marek"
wysłuchanych, przeczytanych, obgadanych różnych opinii, propozycji,
sugestii (oj za wiele tego wszystkiego na raz) powoli krystalizuje się
mój cel... ;)
Ciśnienia nie ma, choć Kciało by się mNieć już, dlatego nadal chętnie
posłucham opowieści z autopsji, co warto a czego nie brać w ogóle pod uwagę.
Wybór pozostaje w kategorii szosowo-turystycznej, ale z naciskiem na
klasyczną na wskroś stylistyką... ;)
Pojemność raczej zostanie w granicach 250-350, chyba, że ktoś mnie
przekona, że jednak za mało... ;)
Budżet (z pożyczką) ;) został podniesiony do 4-5 tysiaków, ale to już
raczej plan maksimum, bo jeść coś trzeba a suchary zdrożały... :(
Jak się (niestety) okazało wybór w PL jest dość mocno ograniczony,
dodając fakt, że jestem straszliwie cięty na detale i... mało co mi się
podoba, decyzja jest jeszcze trudniejsza... ;)
Kawasaki Estrella pozostanie w strefie marzeń, choć powaliła mnie na
kolana, zgniotła cyce, szczenę rozwarła na blacie, to jestem jeszcze za
cienki bolek na takie fanaberie, ale... ostro trawię temat Suzuki 250 GN.
Teraz wielka prośba do Precla ;)
Czy jest ktoś z Wawy lub okolic kto dosiada GN i mógłby (mogłaby...?) ;)
poświęcić mi trochę czasu, aby pokazać sprzęt na żywo...? Opowiedzieć
kilka podstawowych słów z praktyki, na co zwrócić uwagę, i takie tam, bo
wiadomo, że to esencja w porównaniu do komisowego bełkotu...
Oczywiście nie będę męczył o przejażdżkę, mało kto daje ujeżdżać swój
sprzęt "obcym" ;)
Chciałbym sprzęt obejrzeć, posłuchać (dźwięk jest dla mnie bardzo
ważny), wiadomo w czym rzecz.
Reasumując...
Sprzęt ma być na wskroś klasyczny, bez bajerów, plastików, nowoczesnego
wyglądu, lekki i zwinny do miasta, ale w miarę
wygodny/przydatny/ekonomiczny na kilkuset km trasę (bez szaleństw),
prosty w obsłudze, z dobrą dostępnością i zdroworozsądkowym zapleczem
części/serwisu, budżet 4-5 tysiaków.
Czy Suzuki 250 GN da radę...?*
*
Tak
Nie
Szukać czegoś innego (czego?) ;)
--
Pozdr! falco
Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... Jawa 356 '58 175
-
2. Data: 2009-06-27 09:20:06
Temat: Re: Powolne krystalizowanie wyboru...
Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>
"falco" <m...@w...pl> wrote
> Reasumując...
> Sprzęt ma być na wskroś klasyczny, bez bajerów, plastików, nowoczesnego
> wyglądu, lekki i zwinny do miasta, ale w miarę
> wygodny/przydatny/ekonomiczny na kilkuset km trasę (bez szaleństw), prosty
> w obsłudze, z dobrą dostępnością i zdroworozsądkowym zapleczem
> części/serwisu, budżet 4-5 tysiaków.
propozycja rozsadna:
http://tinyurl.com/q36act
niestety malo miesci sie w Twoich kryteriach klasycznosci.
propozycja wygladowa:
http://tinyurl.com/p6ujas
niestety to juz raczej zabytki ale piekny
klasyczny UJM
--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)
http://www.foto-spider.pl
RF900RS2
-
3. Data: 2009-06-27 09:59:51
Temat: Re: Powolne krystalizowanie wyboru...
Od: falco <m...@w...pl>
Spider A.J. pisze:
> propozycja rozsadna:
> http://tinyurl.com/q36act
> niestety malo miesci sie w Twoich kryteriach klasycznosci.
Dzięki, ale nie bałdzo... ;)
Wiem, że mam specyficzne podejście, ale już tak jest, że podoba mi się
to, co innym już raczej nie, bądź wyszło z "mody" a mnie właśnie ściska
za serducho ;)
> propozycja wygladowa:
> http://tinyurl.com/p6ujas
> niestety to juz raczej zabytki ale piekny
> klasyczny UJM
Nie dam rady ściągnąć moto z zagramanicy, zwłaszcza bez oglądania,
dlatego niestety muszę szukać tylko u nas.
Co to znaczy UJM...?
P.S. Proszę nie zrażajcie się tym, że dużo marudzę, ten typ tak ma, ale
bardzo liczy na pomoc i docenia każdy gest! ;)
--
Pozdr! falco
Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... Jawa 356 '58 175
-
4. Data: 2009-06-27 10:01:50
Temat: Re: Powolne krystalizowanie wyboru...
Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>
"falco" <m...@w...pl> wrote
> Co to znaczy UJM...?
Co to znaczy google???
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=UJM&lr=&aq=f&oq=
--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)
http://www.foto-spider.pl
RF900RS2
-
5. Data: 2009-06-27 10:09:40
Temat: Re: Powolne krystalizowanie wyboru...
Od: falco <m...@w...pl>
Spider A.J. pisze:
> Co to znaczy google???
> http://www.google.pl/search?hl=pl&q=UJM&lr=&aq=f&oq=
a patrz Umknęło Jednak Mi... sorki! ;)
--
Pozdr! falco
Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... Jawa 356 '58 175
-
6. Data: 2009-06-27 10:11:53
Temat: Re: Powolne krystalizowanie wyboru...
Od: zarafiq <z...@p...onet.pl>
falco wrote:
> Siema,
>
> jak w temacie a dokładniej mówiąc...
>
Pozwolę sobie koledze jeszcze trochę namieszać ;)
Suzuki Savage 400
http://tinyurl.com/oypgos
Niestety nie wiem jak z dostępnością w Polsce.
Starszy brat powyższego - Savage 650 jest napędzany
pasem - jak dla mnie cud, miód ;)
Pozdrawiam,
zarafiq
-
7. Data: 2009-06-27 10:28:32
Temat: Re: Powolne krystalizowanie wyboru...
Od: falco <m...@w...pl>
zarafiq pisze:
> Pozwolę sobie koledze jeszcze trochę namieszać ;)
> Suzuki Savage 400
Ale właśnie o to się mi rozchodzi najbardziej, o przykłady, wskazówki,
podpowiedzi... ;)
> Starszy brat powyższego - Savage 650 jest napędzany
> pasem - jak dla mnie cud, miód ;)
Niestety cenowo trochę za moim zasięgiem, ale ładny (nie)mały
tłuścioszek. ;)
--
Pozdr! falco
Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
SenNa... Jawa 356 '58 175
-
8. Data: 2009-06-27 11:15:50
Temat: Re: Powolne krystalizowanie wyboru...
Od: "Dysiek" <b...@b...pl>
> Wybór pozostaje w kategorii szosowo-turystycznej, ale z naciskiem na
> klasyczną na wskroś stylistyką... ;)
>
Moze czopka jakiegos? Ja mam Yamaha Virago 250 i dla mnie git :-)
Ekonomiczna (3 litry na sto km), prosta w budowie, dosyc dynamiczna
(szczegolnie jak ktos sobie zebatki zamieni).
Pozdrawiam
Dysiek
-
9. Data: 2009-06-27 17:48:26
Temat: Re: Powolne krystalizowanie wyboru...
Od: Kuczu <q...@g...com>
zarafiq pisze:
> Pozwolę sobie koledze jeszcze trochę namieszać ;)
> Suzuki Savage 400
> http://tinyurl.com/oypgos
> Niestety nie wiem jak z dostępnością w Polsce.
Nie ma. 400 to to samo co 650 tylko z mniejszym silnikiem i dostepny
wylacznie na wybranych rynkach, glownie japonskim.
> Starszy brat powyższego - Savage 650 jest napędzany
> pasem - jak dla mnie cud, miód ;)
No oprocz pasa to on zalet nie ma. Maly, slaby i na dodatek awaryjna
glowica.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/
-
10. Data: 2009-06-27 17:53:52
Temat: Re: Powolne krystalizowanie wyboru...
Od: Kuczu <q...@g...com>
falco pisze:
> Wybór pozostaje w kategorii szosowo-turystycznej, ale z naciskiem na
> klasyczną na wskroś stylistyką... ;)
> Pojemność raczej zostanie w granicach 250-350, chyba, że ktoś mnie
> przekona, że jednak za mało... ;)
Za malo jesli chcesz sie na codzien bezproblemowo poruszac z
predkosciami w okolicach dopuszczalnych przez prawo i miec maly zapas na
wyprzedzanie. Skoro nie stac Cie na Estrelle to jedynym, naprawde
klasycznym motocyklem dajacym frajde z jazdy i nie bedacym jednoczesnie
strasznym obciazeniem finansowym jest Yamaha SR500.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M134172
6
Ten akurat egzemplarz jest stosunkowo drogi bo w miare swiezy i ladnie
zrobiony ale spokojnie mozna wyrwac starsze roczniki za polowe tej ceny.
Koszty eksploatacji/napraw/czesci takiego singla sa takie same lub nawet
nizsze niz w Twoim wymiarzonym GieNku a frajda z jazdy i z posiadania
ostatniego klasycznego singla sa bezcenne :)
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/