  • Data: 2009-06-27 20:06:31
    Temat: Re: Powolne krystalizowanie wyboru...
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kuczu pisze:

    > Za malo jesli chcesz sie na codzien bezproblemowo poruszac z
    > predkosciami w okolicach dopuszczalnych przez prawo i miec maly zapas na
    > wyprzedzanie. Skoro nie stac Cie na Estrelle to jedynym, naprawde
    > klasycznym motocyklem dajacym frajde z jazdy i nie bedacym jednoczesnie
    > strasznym obciazeniem finansowym jest Yamaha SR500.

    Znajomy, który też ujeżdża zabytkowe Jawy, ale do codziennej tułaczki ma
    nowszy sprzęt, też mi ją polecał. Niestety jest ich chyba bardzo mało w
    PL (na sprzedaż). :(
    Sam motocykl, owszem w moim guście ;)

    > Koszty eksploatacji/napraw/czesci takiego singla sa takie same lub nawet
    > nizsze niz w Twoim wymiarzonym GieNku a frajda z jazdy i z posiadania
    > ostatniego klasycznego singla sa bezcenne :)

    hehehe... GieNek jest taki zwyczajny, prosty i to mnie właśnie ujęło,
    ale oczywiście jestem otwarty i nie blokuję się na "tego, jedynego", bo
    wiem jak to się może skończyć.

    P.S. Kuczu a miałeś okazję pośmigać Estrellą (lub ktoś z Precla), jestem
    ciekaw opinii, choć to zawsze będzie subiektywne, ale jednak co
    praktyka, to praktyka.

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT