  • Data: 2009-06-28 11:59:41
    Temat: Re: Powolne krystalizowanie wyboru...
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dysiek pisze:

    > Przesadzasz troche. Ja mam Virago 250 i do setki przyspiesza katalogowo w
    > tyle samo co moja Honda Civic 1,5 litra.

    No i co z tego ? Nawet byle skuterek zostawia wiekszosc aut pod
    swiatlami ale to nie znaczy ze sie tym da dynamicznie jezdzic.

    > Fakt, ze limit szybkiego przyspeszenia osiaga przy 110 km/h ale TIR-a czy jakiegos
    zawalidroge
    > objedziesz bez problemu.

    aha. I to ma byc fajne ? Wybacz ale Virago 250 sie nadaje do miasta po
    bulki i nic wiecej. Kumpel mial kiedys, probowal z nami jechac poza
    miastem. Porazka jakas. Albo on nas gonil albo my na niego czekalismy.
    Najlepszy byl moment wyprzedzania tira pod gorke. Jakies koszmarne
    minuty to trwalo. Po tej wycieczce sprzedal to g.. i kupil sobie motocykl :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition