  • Data: 2014-08-10 08:57:13
    Temat: Re: Potrzeby fizjologiczne w trasie
    Od: Artur Miller <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-10 08:39, Cavallino pisze:

    > O ile dobrze pamiętam piszesz nie na temat.
    > Problem był ze złym wyborem przystanek vs krzaki.

    ale co, sracze mają stać co 10 metrów, bo pare/naście minut nie
    wytrzymasz? tak, zdarza się atak sraczki, ale zdrowy człek powinien
    potrafić chwilę przytrzymać. tu odsyłam do posta wspominającego o
    stacjach benzynowych z darmowym sraczem.

    o centrach miast nie wspominam, bo to problem chyba ogólnopolski. i nie
    o mieście było. tylko o przystanku w krzakach. wiec nie ma
    usprawiedliwienia dla buraka, co całe zycie chodził srać za stodołę
    (przynajmniej mentalnie)

    a.