  • Data: 2009-10-07 16:05:07
    Temat: Re: Potrzebuje torby
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:4acca954$1@news.home.net.pl...

    > Jakie body i jakie obiektywy?
    > Mialem (mam nadal i uzywam kiedy mam mniej gratow do zabrania) 5 AW i
    > upchniecie w niej dwoch body z obiektywami (w tym 70-200), graniczy z
    > cudem, a wypycha sie ona wtedy jak skarpeta. Jedyna mozliwosc zapakowania
    > tego o czym wspomniales, to chyba wszystko osobno (bez obiektywow
    > przypietych do body), a i to chyba tylko w takim przypadku, gdy nie
    > wciskasz tam 70-200/2.8, i korpusy bez gripow.
    > Po demolce przegrodek udawalo mi sie wciasnac body z 70-200 -- wzdluz
    > torby, a drugie body z 24-70 w pionie (obiektywem do dolu w srodku, obok
> [...]

    slabo kombinujesz :) 70-200 IS prawa tylna komora + 2x 580 przed
    nim - prawa komora z przodu. Srodkowa komora przednia 5D z gripem +
    28-70 F2.8L wsadzony obiektywem w dol. Tylna srodowa komora 50D +
    85 1.8 wsadzone bokiem. Lewa tylna mały obiektyw albo spokojnie dwa
    male jeden na drugim, lewa przednia 17-40 4.0 zazwyczaj z zapieta oslona.

    Da sie :) i do wszystkiego jest bardzo latwy dostep.

    Roger