  • Data: 2009-10-07 18:52:16
    Temat: Re: Potrzebuje torby
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 07 Oct 2009 15:37:07 +0200, Kryhu napisał(a):

    > Czy to takie dziwne że jeśli ktoś idzie na komercyjne ważne zlecenie to
    > ma ze sobą 2 duże puchy i ze 3 profi szkła? Jakaś lampa też w torbie
    > powinna być.

    Jak najbardziej rozumiem, że czasem potrzebne jest dużo sprzętu, próbuję
    natomiast wyobrazić sobie noszenie tego w torbie.
    Takie ilości sprzętu nadają się na plecak i to spory... no chyba, że torba
    ma służyć chwilowo do przetachania z samochodu do obiektu, czy coś. Ale
    wtedy znów spokojnie można użyć dwóch, albo plecaka właśnie.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net