    From: Rafał Łukawski <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Potrzebny mi serwer plików
    Date: Fri, 24 Sep 2010 18:05:20 +0200

    On 2010-09-24 14:26, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Rafał Łukawski" i7hbqa$bal$...@n...onet.pl

    > PeCet to PeCet -- duży, zgodny ze specyfikacją IBM PC sprzed 30 lat. :)

    btw. mamy 2010, ja bym do worka personal computer wrzucil wszystko co
    sie sklada od miniITX po TowerATX... de facto części do tego wszystkiego
    są praktycznie takie same (pamięci, dyski, procesory, napędy optyczne
    itp). To jest dyskusja stricte akademicka...pecet.

    miniITX zrobi wszystko a jak na USB podlaczysz ekspress.. to i kawe ;)
    Nie musisz klawiatury podlaczac, nie musisz monitora. To otwarte
    rozwiazanie, ktore na pewno dostosujesz do swoich potrzeb, a jak
    koniecznie chcesz miec z tym klopoty /lub generalnie niejestes kumaty w
    sprawach pc... kupuj gotowe boxy ala qnap. Tez dobre :)