  • Data: 2010-09-26 14:32:30
    Temat: Re: Potrzebny mi serwer plikA3w
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-09-26 15:42, Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

    >>> http://allegro.pl/nowosc-7-mini-netbook-laptop-noteb
    ook-wifi-i1243847635.html
    >>> http://www.flaz.pl/index.php?products=product&prod_i
    d=24

    > A co to kontroler HD?

    Zgodnie z tytułem wątku zakładam że potrzebujesz HD do tego
    serwera plików, można wprawdzie użyć SSD, pendriva czy jakichś
    kart ale one będą mniejszej pojemności ale większej ceny
    od HD. Sam zresztą pisałeś: "może być duży, z miejscem na dysk
    3.5 cala (najlepiej PATAlogiczny)".
    :-)

    > I jakiego nadzwyczajnego oprogramowania ja potrzebuję?

    Nie wiem jakie preferujesz systemy na swoich kompach ale
    do samego udostępniania plików potrzebujesz jakiegoś serwera
    FTP, HTTP i może Samby.
    Oprogramowanie pod Windows Mobile do udostępniania tego obrazu
    z kamerki też może nie być takie łatwe do znalezienia.
    Porozmawiaj z kimś kto ma lub miał PDA i spytaj się go
    takie programy. Mam wrażenie że nie zdajesz sobie sprawy
    że na PDA nie uruchomisz oprogramowania pisanego pod Intela
    32 lub 64 bitowego.