  • 1. Data: 2010-02-11 19:54:42
    Temat: Potrzebny ktos z Canon Polska (foto)..czesc do 5D.
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam, potrzebuje kogos kto ma dostep do czesci Canon (5D stare), pierdola,
    chodzi o plytke AF do tego modelu (nie matowka), chce ja kupic.
    A serwis to niestety serwis, 14 dni trzeba czekac i na ten czas zostawic
    body:( a przeciez to sie wymienia jak matowke ............
    Jeszcze z serwisem nie rozmawialem czy by porostu nie sprowadzili dla mnie,
    zaplace za usluge pelna ale plytke poprostu wezme.........ale pewnie sie nie
    zgodza:(
    A wiec szukam znajomosci......... sprawa dosc pilna
    Pozdrawiam.

    --

    j...@p...pl gg: 207344
    http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

  • 2. Data: 2010-02-11 21:16:15
    Temat: Re: Potrzebny ktos z Canon Polska (foto)..czesc do 5D.
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > A wiec szukam znajomosci.........

    nejlepsza zanjomosc to pieniadze.

  • 3. Data: 2010-02-13 11:27:33
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > nejlepsza zanjomosc to pieniadze.

    tyle to i ja wiem tylko ze jak to sobie wyobrazasz, ze podejde do serwisanta
    na boku i zaproponuje lapowke?
    Jestem w stanie zaplacic 100% wiecej za ta czesc, ale jak zrobie j/w to
    pomysli ze jestem z CBA:)
    i dupa z tego.