  • Data: 2010-03-03 11:27:21
    Temat: Re: Poszukuję kierownika - czyli jak sobie przedluzyc malego w terenowce
    Od: "Maciej M." <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-25 11:11, Marcin Luty wrote:

    > Użytkownik "Maciej M." <x...@i...pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:4b86388a$...@n...home.net.pl...

    > O, to widze coraz popularniejsze na autostradach. 2 dni temu na
    > platnym odcinku A4 koles nowym passatem jechal uparcie lewym pasem w
    > okolicach 90-100 km/h. Poniewaz staram sie nie stresowac na drodze
    > wiec po kilkusekundowej jezdzie za nim wyprzedzilem go prawym pasem.
    > Nastepny w kolejce nie mial tyle cierpliwosci co ja i przysolil
    > dlugie+klakson. Koles w koncu zajarzyl i zjechal na prawy, przepuscil
    > trabiacego i..... zaraz z powrotem wladowal sie na lewy pas
> [...]
    Wiesz, jeszcze wieksi mistrzowie sa w Tarnowie. Ci to wogole deklasuja
    moje prywatne statystyki.

    Przejedz sie glowna trasa wlotowa do centrum od strony Krakowa, ta ktora
    prowadzi wzdluz Galerii Tarnovia (czy jak ja tam zwal). Gwarantuje ci ze
    przelatujac prawym pasem caly przejazd zajmie ci o 1/3 mniej czasu.
    Sznureczek kierownikow namietnie trzymajacych sie lewego pasa jadacych z
    predkoscia w porywach do 45kmh jest obezwladniajacy...

    Wot co region to obyczaj...

    --
    MM