  • Data: 2010-03-03 17:54:49
    Temat: Re: Poszukuję kierownika
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Massai" <t...@w...pl> wrote in message news:hmm1uj$b28$1@news.onet.pl...

    > Buaaahahahahaa, chcesz mnie dziecię życia uczyć?

    > Szczeniaku, zarzuciłeś mi kłamstwo. Nie masz żadnych dowodów, ot -
    > swoje "ja sobie myślę".
    >
    > No więc dowiedz się że tak postępuje tylko szczeniak i gówniarz.

    Nie, nie, tak postępuje sceptyk, niedowiarek :-)
    Podasz mi dane w której komendzie policji zrobiłeś zgłoszenie
    i numer zgłoszenia? Nazwisko policjanta z którym rozmawiałeś
    też by się przydało... Sprawdzę sobie moje przypuszczenia... :-)

    > W realu jakbyś tak komuś bez żadnych podstaw zarzucał kłamstwa i
    > wyzywał od buraków - pewnie dostałbyś ryj, i by się skończyło
    > rumakowanie.

    Tylko od buraka :-) To, że Ci to wpadło do głowy świadczy
    że nie myliłem się wcześniej w ocenie twojej żałosnej osoby :-)

    > Tym niemniej - brak odpowiedzi na moje pytanie jest wystarczająco
    > wymowny. Oznacza ni mniej ni więcej że sam tak blokujesz jak cię ktoś
    > zirytuje na drodze. Dobrze chociaż że się tego wstydzisz...

    Nic takiego nie oznacza. I niczego co robię nie wstydzę się.
    To są tylko Twoje urojenia i błędne interpretacje z braku odpowiedzi.