  • Data: 2010-03-03 12:31:09
    Temat: Re: Poszukuję kierownika - czyli jak sobie przedluzyc malego w terenowce
    Od: "Maciej M." <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-03-03 11:46, Yogi(n) wrote:

    > A jak pisałem jakiś czas temu w podobnym tonie o tarnowskich
    > kierowcach, to byłem "rasistą" i ksenofobem, a każdym razie
    > skrzywdziłem wielu posługując niezasłużonym stereotypem. Czy jakoś
    > podobnie ;-) A prawda jest taka, że w Tarnowie jest drogowa masakra.
    > Każdy jeździ jak chce, którędy chce, z grubsza tylko zważając na
    > kierunki i pasy na jezdni. Ot, taka fantazja.

    No to masz kogos kto ma podobne zdanie ;)

    Zjezdzilem wiele roznych miejsc po calej Europie przez ostatnie ladnych
    pare lat - w wielu miejscach jest lepiej, przyjemniej. Co do PL to
    przepasc pomiedzy Tarnowem a Krakowem pod tym wzgledem jest kosmiczna -
    a to to tylko roznica KT<>KR i raptem 80km.

    Jedno gdzie sie nic nie zmienilo od lat to wlasnie Tarnow, przez ktory
    regularne jezdze tam i nazad od conajmniej 10 lat. Kultury jazdy nie
    znaja (znaczy znaja - lewy pas, lans 40kmh i jestem krolem drogi),
    pojecie wpuszczania nie istnieje jak i plynne wlaczanie sie do ruchu
    [np. z pasa rozbiegowego]. Jezdzic tam nie umieja i raczej szybko sie
    nie naucza, przynajmniej nic na to nie wskazuje ... w koncu jedna
    obwodnica nikogo nie oswieci...

    Az boje sie myslec co sie bedzie dzialo na autostradzie od strony
    Tarnowa, jak tylko ten cud cywilizacji tam dotrze... tak czy siak
    fenomen tego miasta jest dla mnie niewytlumaczalny.

    Co ciekawie czasami bywam w Rzeszowie, regularnie w Mielcu - i pomimo ze
    bardziej na wschod, to kultura jazdy jest lepsza.

    Pozdrawiam,

    --
    MM