  • Data: 2010-03-02 19:46:42
    Temat: Re: Poszukuję kierownika
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol wrote:

    > "Massai" <t...@w...pl> wrote in message
    > news:hmj47l$70b$1@news.onet.pl... >>>>> No więc wyobraź sobie że on
    > tym swoim późniejszym blokowaniem, >>>>> znacznie bardziej utrudnił
    > ruch niż ja swoim 5-8 sekundowym >>>>> staniem przed skrzyżowaniem.
    > Toczył się tak ze 150-200 metrów. >>> >
    > trąbi... >>> "

    > Jego zachowanie W CZASIE MANEWRU OMIJANIA Twojego zepsutego
    > rzęcha było całkowicie poprawnym zachowaniem się na drodze...
    > Każdy z nas tak samo zachowałby się jak by ktoś przed nami się
    > rozkraczył rzęchem na zielonym świetle.
> [...]

    Dziecko, trzymaj język na wodzy.
    O ludziach niedorozwiniętych umysłowo lepiej się nie wypowadaj.

    Pokazujesz dobitnie jakim człowiekiem jesteś. A dokładniej - jak wiele
    ci do tego miana brakuje.

    Nadal nie odpowiedziałeś.
    Zadałem ci konretne pytanie:
    Czy blokujesz jak cię ktoś "wkurwi na drodze"?

    --
    Pozdro
    Massai