  • Data: 2010-02-25 13:44:59
    Temat: Re: Poszukuję kierownika
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dman-666 wrote:

    > Patrze a tu w szybce robal taki: news:hm5hqs$udh$1@news.onet.pl !
    > Pewnie kiero jakis, ten Massai . Tak se patrze i patrze jak nawija
    > makaron na uszy:

    > A to niby co? ;) :
    > "Ale tutaj nie odpusciłem"...zdecydowanie wiecej instynktu niz reszty
    > ;) Faceci to proste maszyny cieplne..dasz im zajaca to beda gonic ;)

    Ech - ciężko skumać że goniłem nie dlatego że "ach, poczułem się
    urażony, jak on śmiał mnie pouczać/wyprzedzić/trąbić", lecz dlatego że
    usiłował mnie zepchnąć z drogi i uważam że takich trzeba eliminować z
    ruchu?
    Trąbi - a niech se trąbi, faki pokazuje itp.

    Ale jak zaczyna używać samochodu jako broni, to po prostu won z dróg.
    Zbyt potężna to broń, żeby dawać ją jakiemuś niedojrzałemu emocjonalnie
    gnojkowi.

    > No to jak Ci Tadziu napisal...a od siebie dodam, ze z takim spalaniem
    > to sie nie dziw, ze wkurwiasz co drugiego za kolkiem ;) Jestes
    > zwyczajna zawalidroga w DC.

    No popatrz, a jakoś na mnie nie trąbią.

    > jasne jasne, ale trwaly uszczerbek na zdrowiu to pikus...grunt, ze
    > naprawiles swiat ;-P

    Na tej zasadzie moga mnie pobić jak będę wracał z parkingu, bo im na
    piwo nie dam.

    Nie przesadzajmy.

    > Jakbys sie poczul gdyby trwale kalectwo uniemozliwilo jazde
    > samochodem? No chyba, ze to dla Ciebie niewiel znaczy ;)

    > Dlategpo czytam, pokiwam z politowaniem glowa i najczesciej mam to w
    > dupie. Ale jesli jakis znajomszy nick sie pojawia to sie zastanawiam
    > nad motorem takiego dzialania.
    > Ale zdaje sie, ze to juz staje sie tutaj regula, takie biadolenie do
    > monitora ;) Grupa ewoluuje.

    Forma autoterapii ;-)
    Mam płacić 150 pln za godzinę jakiemuś psycho-, skoro jest grupa takich
    z którymi moge pogadać? ;-)

    > Aaa...no to szczescie, ze trud sie oplacil chociaz...sasiada tez wez
    > na swiadka.

    A co ma sąsiad do tego? Żona jechała ze mną...

    --
    Pozdro
    Massai