  • Data: 2009-04-29 13:56:37
    Temat: Re: Poszukiwany fotograf na s'lub
    Od: "awygo" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Polon" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gt93c9$olu$1@news.onet.pl...

    > *** Chcialbys sobie na mnie popatrzec? :-)

    Tak, złośliwy bywam i czasem lubię się pośmiać z innych. Obawiam się, że
    Młodym nie byłoby do śmiechu, gdyby zobaczyli twoje "zdjęcia".

    > My tu zaczynamy miec jakis zwiazek uczuciowy przez grupy dyskusyjne widze

    My?! Pochlebiasz sobie.

    > Szukasz mnie po grupach, dopisujesz komentarze do moich komentarzy...

    Sam próbujesz wyeksponować swoją osobę. Nie trzeba cię szukać. Jesteś dość
    nachalny z tymi swoimi teoriami w stylu: "czarne, ale białe"

    > Hmmm... pochlebia mi to ale moze od razu ci powiem, zanim to zajdzie za
    > daleko...

    Megalomania. Wygooglasz sobie mam nadzieję?

    > Ja wole kobiety, tylko i wylacznie!

    A ja jestem gotów rozmawiać również z facetami.

    > *** To bardzo nieladnie z twojej strony!

    Ładnie to musi być na twoich fotkach

    > Przeciez to co sie tobie podoba, wcale nie musi podobac sie Mlodym!

    Oczywiście. Ale to ja decyduję o tym, jakie fotki chcę robić. I sprzedawać.
    Przecież trzeba mieć swój styl. I charakter. (wygooglasz sobie?) Ja nie mogę
    sobie pozwolić na bezmyślne pstrykanie w kościele, bo dla ludzi tam
    przychodzących najważniejszy jest bóg. I szanuję to, choć sam jestem
    agnostykiem. A nawet ateistą. (wygooglasz sobie?) Ale żeby to zrozumieć
    trzeba trochę pożyć.
    W czasach gdy ja chodziłem do szkoły, a ty skakałeś u tatusia z jajka na
    jajko, dość popularna była nauka czytania. Dzięki temu poznałem taką bajkę o
    dwóch malarzach. Jeden malował podobne, a drugi piękniejsze twarze.

    Wiem, naprawdę już czas na zawieszenie broni, bo wszyscy są znudzeni tymi
    pierdołami. Ale nie odpuszczę ci, dopoki nie potwierdzisz, że to twoja
    wypowiedź:

    >I to jest dobry pomysl.

    Potem możesz mnie nawet nazwać "dobrym człowiekiem"