  • Data: 2009-04-29 08:31:34
    Temat: Re: Poszukiwany fotograf na s'lub
    Od: "Polon" <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ani myślę być dla ciebie dobrym. Człowiekiem - niestety muszę.
    > Jestem pewien, że wszystkie będą dobre. Przecież szybko się uczysz. Poza
    > tym masz cyfrówkę - gwarancja jakości.

    *** Robienie fotek cyfrowka rzeczywiscie daje przewage nad analogiem w
    kwestii otrzymania dobrej jakosci fotek. Napisales to ironicznie ale taka
    jest prawda.

    > Teraz poważnie: 500 fotek na ślubie?! Jednym?! Zakładając, że ślub trwał
    > godzinę trzepałeś fotę co 7,2 sekundy! To ty ważniejszy od księdza jesteś!
    > <kotos>, bierz go na ten ślub. Zafunduj mu bilet do Warszawy i zarezerwuj
    > dobry hotel. Na kolanach błagaj, żeby się zgodził. A ja przyjdę sobie
    > popatrzeć. Nie na Młodych oczywiście, tylko na fotografa.

    *** Chcialbys sobie na mnie popatrzec? :-)
    My tu zaczynamy miec jakis zwiazek uczuciowy przez grupy dyskusyjne widze
    :-)
    Szukasz mnie po grupach, dopisujesz komentarze do moich komentarzy...
    Hmmm... pochlebia mi to ale moze od razu ci powiem, zanim to zajdzie za
    daleko...
    Ja wole kobiety, tylko i wylacznie!

    500 fotek zrobilem przed slubem, w trakcie i po slubie.

    > O tym, które zdjęcia znajdą się w albumie decydowałem zawsze sam.

    *** To bardzo nieladnie z twojej strony!
    Przeciez to co sie tobie podoba, wcale nie musi podobac sie Mlodym!

    Polon