  • 61. Data: 2015-05-31 16:49:04
    Temat: Re: Poszedł jak kuna w agrest.
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-05-31 o 16:04, Tomasz Wójtowicz pisze:

    > Znalazłem to skrzyżowanie. Wg pomiaru na wikimapii, czerwone światło tam
    > widać z odległości 115 metrów. To jest średnia droga hamowania z
    > prędkości 150 km/h. Mało tego, przy 150 km/h auto przejeżdża ten dystans
    > w 2,73 sekundy, więc NA PEWNO świeciło się czerwone światło, kiedy je
    > zobaczył z odległości 115 metrów.

    Tego nikt nie wyklucza. Mi chodzi o to "w prawo". Zwyczajnie, kiedy
    tramwaj się stamtąd "wynurzy" to nie ma już w prawo/bardziej...no chyba
    żeby wjechać krawężnik/trawnik/krzaki ale to dość ryzykowne przy tej
    prędkości. Kolizja z tramwajem jest tam nieunikniona w takich warunkach.

    --
    LordBluzg(R)
    Have you heard the news? The dogs are dead!

  • 62. Data: 2015-05-31 18:50:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-31 o 10:58, Tomasz Wójtowicz pisze:

    > Zawsze zastanawiała mnie psychika osób życzących drugiemu czegoś złego.
    > Rozumiem, że wasz lumpenprotokół nakazuje w takich przypadkach
    > odwdzięczyć się podobnym życzeniem?

    To nie żadne życzenie, tylko czasem ludzie lepiej zaczynają rozumieć
    jakieś kwestie, jak dotyczą ich czterech liter, bo żeby tak teoretyzować
    ad abstractum to trzeba mieć jako takie pojęcie i wyobraźnię
    konsekwencji swoich tez, której Tobie brakuje, skoro wygłaszasz takie
    kategoryczne poglądy.

    > Dziwi mnie też ten komitet obrony czci zjeba w Audi RS. Przecież gdyby
    > na tych pasach był pieszy, albo zamiast tramwaju było auto klasy
    > Cinquecento/Smart, to wypadek śmiertelny byłby nieunikniony.

    Argument o matce i przedszkolu już dawno wyśmiał Bareja, ale widać nie
    każdy zrozumiał ;)

    --
    Liwiusz

  • 63. Data: 2015-05-31 20:32:11
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2015-05-31 o 18:50, Liwiusz pisze:

> [...]
    > kategoryczne poglądy.

    > Argument o matce i przedszkolu już dawno wyśmiał Bareja, ale widać nie

    To sobie sam zaprzeczasz w jednej wypowiedzi. Najpierw twierdzisz, że
    hipotetyczne problemy są pouczające, a akapit dalej się z nich śmiejesz.
    To może teraz trzeba ciebie pouczyć w twoim stylu:

    Jak Twoje dziecko zostanie rozsmarowane po asfalcie przez takiego
    wariata, to życzę ci spokoju ducha i powtarzania sobie "nic się nie stało".

  • 64. Data: 2015-05-31 20:57:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-31 o 20:32, Tomasz Wójtowicz pisze:

> [...]
    >
    > Jak Twoje dziecko zostanie rozsmarowane po asfalcie przez takiego
    > wariata, to życzę ci spokoju ducha i powtarzania sobie "nic się nie stało".

    Nic nie rozumiesz.
    eot.

    --
    Liwiusz

  • 65. Data: 2015-05-31 23:27:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > próbować skręcać, to odpuścił manewr w kluczowym momencie.
    >
    > Pewnie, że widać, że to idiota, który przecenił swoje umiejętności.

    To akurat bezsprzeczne, ale skąd ten Smart to nie napisałeś.

  • 66. Data: 2015-05-31 23:29:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@s...spam.spam.com> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:mkf4di$tn5$...@n...news.atman.pl...

    > Znalazłem to skrzyżowanie. Wg pomiaru na wikimapii, czerwone światło tam
    > widać z odległości 115 metrów.

    A ta droga tam w ogóle ma 115 m?
    Przecież kilkanaście m wcześniej wjeżdżasz na nią jadąc od Term
    Maltańskich....

  • 67. Data: 2015-06-01 08:24:56
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 29 May 2015 18:19:04 +0200, Liwiusz

    > No ba, trzeba by to udowodnić. Raczej niewykonalne, bo i tak nie było.

    Oczywiście, umyślnie pod tramwaj nie wjechał. Podobnie jak kierowca
    _umyślnie_ nie powoduje wypadku będąc pod wpływem alkoholu.

    Byłaby znaczna różnica, gdyby skręcał z prawego pasa, zatrzymując się przed
    (ewentualną) zieloną strzałką (czy tam nawet nie zatrzymywał, ale jechał
    powoli), wjechał na skrzyżowanie z zachowaniem ostrożności itd. i jednak
    wpadł pod ten tramwaj. Ale w tym wypadku, na podstawie filmu (o ile ten
    dotrze do TU i ich prawnik zechce wykorzystać), to już bardzo łatwo
    wyjaśnić, że była to zwyczajna szarża ułańska. Dlatego filmy z jego
    udziałem tak szybko znikają.

    --
    Pozdor Myjk

  • 68. Data: 2015-06-01 08:38:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-01 o 08:24, Myjk pisze:
> [...]
    > dotrze do TU i ich prawnik zechce wykorzystać), to już bardzo łatwo
    > wyjaśnić, że była to zwyczajna szarża ułańska. Dlatego filmy z jego

    Szarża ułańska to nie jest termin prawny. Można to porównać do
    niedbalstwa, ale nawet nie rażącego. Zatem brak podstaw do odmowy wypłaty.

    --
    Liwiusz

  • 69. Data: 2015-06-01 09:12:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 01 Jun 2015 08:38:55 +0200, Liwiusz

    > Szarża ułańska to nie jest termin prawny.

    Bo nie jesteśmy w sądzie.

    > Można to porównać do niedbalstwa, ale nawet nie rażącego.

    Widać mamy inną wizję, bo dla mnie nawet "rażące niedbalstwo" to mało
    powiedziane. To było zwyczajne ignorowanie elementarnych zasad ruchu
    drogowego i bezpieczeństwa.

    > Zatem brak podstaw do odmowy wypłaty.

    Czas pokaże.

    --
    Pozdor Myjk

  • 70. Data: 2015-06-01 09:19:46
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-06-01 o 09:12, Myjk pisze:
> [...]
    >
    > Widać mamy inną wizję, bo dla mnie nawet "rażące niedbalstwo" to mało
    > powiedziane. To było zwyczajne ignorowanie elementarnych zasad ruchu

    Też jestem ciekaw jak to się skończy. Czy wygra zdrowy rozsądek, czy
    raczej prawne kruczki...