eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPostęp w bateriach.Re: Postęp w bateriach.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!aioe.org!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Postęp w bateriach.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <7yvmc1znkvfw$.sugr0a0pbjwc.dlg@40tude.net>
    <5f22f411$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5f281d10$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1> <20200803174026.59569c36@mateusz>
    <rg9q8a$qmc$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <q...@4...net>
    <rgbcm8$nq4$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <5f295e61$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <1h6b5443yeg74.1btp3k7iub06u$.dlg@40tude.net>
    <5f29715d$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f2974f5$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f2977da$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f297c9f$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f297fab$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f29a4f0$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f29a95a$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f29b3f4$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f29b58c$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <13hc8q6l3win4.11vzkpku9gxlo$.dlg@40tude.net>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Wed, 5 Aug 2020 13:42:39 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.11.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <13hc8q6l3win4.11vzkpku9gxlo$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 30
    Message-ID: <5f2a9b2f$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    X-Trace: 1596627759 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 543 83.142.196.21:1801
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2827
    X-Received-Body-CRC: 222878515
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2682350
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 05.08.2020 o 09:48, J.F. pisze:

    >> Generalnie myślałem, że chodzi o reakcję łańcuchową - raz podgrzewasz i
    >> jechane. A problem w tym, żeby nie zrobić kabum;)
    >
    > Do tej pory jakos trzeba bylo wiecej wsadzic w podgrzewanie i
    > utrzymanie niz wyszlo - i pradem to robili.

    No tak - wyobrażałem to sobie jako reakcję "podkrytyczną" - chwilę się
    tliło i zgasło. Myślałem, że normalnie pójdzie jak reakcja łańcuchowa
    jedynie kontrolowana przez rozmiar uwięzionej plazmy.

    No ale ja fizyk jądrowy nie jestem.

    >> Starczy aż przestanie być potrzebna.
    >
    > A prad z tokamakow bedzie nie wczesniej niz za pare dekad. Oby :-)
    >
    >> Przecież w razie czego mamy już atom.
    >
    > I wracamy do tego, ze dobre baterie potrzebne, albo dobre pociagi i
    > rowery :-)

    No ale tego fuzja nie zmienia, więc ja nie do końca rozumiem w czym
    problem. źródełko mamy. Fuzja rewolucji nie przyniesie - brak odpadów -
    ale czy tak naprawdę ten wagon rocznie (masowo nie objętościowo) w skali
    kraju jest aż takim problemem?

    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: