  • Data: 2017-03-26 18:07:18
    Temat: Re: Postęp techniczny w podeszłym wieku
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Wysocki"

    > Zgodnie z przepisami tak właśnie jest. Jeszcze można wymienić samemu
    > lub wezwać pomoc do wymiany. I tu dochodzimy do kwestii następnej --
    > projektowanie samochodu w ten sposób, by do wymiany żarówki trzeba
    > było kompletnego warsztatu, podnośnika i wyjmownia silnika, to jeszcze
    > głupszy pomysł konstruktora.

    Dokładnie... jakby te żarówki nie były elementem eksploatacyjnym, np. były
    jakimiś ultrajasnymi LED-ami, które żywotność mają planowaną na 10 lat, to
    jeszcze bym zrozumiał, ale żarówkę ma dać się wymienić w szczerym polu,
    bez narzędzi.
    ---
    No i bez żarówki rzecz jasna :-) Jak często palą Ci się żarówki, że łatwość
    ich wymiany jest tak ważna ? Od prawie dwóch lat nic mi się nie spaliło.
    Oczywiście wolałbym móc zmienić samodzielnie żarówkę, ale żebym z braku
    takiej możliwości np nie kupił tego samochodu to raczej nie. Musiałbym mieć
    wybór.