  • Data: 2017-03-22 11:18:05
    Temat: Re: Postęp techniczny w podeszłym wieku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:a...@n...neos
    trada.pl...
    On Tue, 21 Mar 2017 22:27:26 +0100, Luke <l...@l...net> wrote:

    >A mnie dziwi, że minęło 30 lat i ciągle nie odkryli zbędność CTR-C.
    >Po co "kopiuj", skoro jest już zaznaczone?? Jak zaznaczone to powinno
    >być od razu automatycznie."kopiuj", tak jak jest w unices.

    A to niekoniecznie jest dobre.
    Np zaznaczam, kopiuje, ide w inne miejsce - tam zaznaczam i wklejam na
    miejsce zaznaczonego.

    Ide w kolejne miejsce, zaznaczam, kasuje, wklejam to co pierwsze.

    W sumie, to podobaly mi sie stare Borlandy, a wczesniej chyba bylo
    jeszcze pod CP/M - zaznaczam osobno poczatek bloku, osobno koniec,
    kopiuje.

    J.