  • Data: 2017-03-21 19:37:51
    Temat: Re: Postęp techniczny w podeszłym wieku
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zawsze mnie zastanawiało jakimi dziwnymi ścieżkami błądzą ludzkie
    > myśli. Pokazać takiem coś w rodzaju powyższej linijki -- będzie
    > kpił, że co za pokopany system, skoro trzeba takie rzeczy trzeba
    > pisać. On by tylko chciał klikać, bo klikanie jest fajne. Ale
    > klikać też nie umie, co się okazuje przy najbliższej okazji, gdy
    > trzeba zrobić coś odrobinę nietypowego. I weź takiemu tłumacz,
    > pisz mu długie maile z załączonymi screenami, wyjaśniaj po kolei
    > w jakie ikonki ma trafiać i gdzi eich sukać. Potem i tak się
    > okazuje, że nic z tego, bo bamiast w ikonkę z żółtą kaczuszką,
> [...]

    Gorzej, jak ktoś wie, że jest Ctrl-C i Ctrl-V, ale nie wi, jak to działa.

    Ktoś mi mówił, że został opier.... przez jakąś Bardzo Ważną Panią
    Księgową, że program nie działa, bo nie działa Ctrl-C i Ctrl-V.
    Po rozmowie (dość, jakby tu rzec, "intensywnej słowotwórczo") okazało
    się, iż owa pani robi Ctrl-C na jednym komputerze, a Ctrl-V na drugim.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam