  • Data: 2017-03-22 05:42:05
    Temat: Re: Post?p techniczny w podesz?ym wieku
    Od: a...@m...uni.wroc.pl szukaj wiadomości tego autora

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > snifer by? na p?ytce stykowej. Raptem jeden mcu + rezystory
    > terminujace can.

    Bez trasceivera CAN? MCU w DIP? Ja mam wrazenie ze softwarowo
    to ciezko dostac pelna szybkosc CAN, a sprzetowy interfejs
    to raczej w wiekszych MCU, zwykle SMD. No chyba ze w samochodzie
    jest ograniczona szybkosc. Ja u Chinczykow kupilem interfejs
    CAN-SPI, ale jakos nie mialem czasu by to sprobowac...

    --
    Waldek Hebisch