  • Data: 2016-12-12 14:50:02
    Temat: Re: Posluchajta ... art. 17.2.
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-12-2016 o 23:30, EdekS pisze:

    > A co ty taka zakuta pała ?

    PLONK WARNING !!!
    Pyskować możesz sobie kolegom pod budką z piwem szczeniaku.

    > Przecież już podałem ten artykuł 17.2.
    > Na podstawie tego wszyscy mają pierwszeństwo wobec
    > włączającego się do ruchu.

    Nic podobnego.
    Pierwszeństwa można/trzeba ustąpić, tylko temu kto je posiada.
    Absolutnie nie wszystkim.

    Nie ma tam słowa "każdemu", więc chodzi TYLKO o tych, którzy już
    posiadają pierwszeństwo, wynikające z innych przepisów.

    HINT: Gdybyś jechał setką samochodem po chodniku, też byś oczekiwał że
    masz pierwszeństwo nad włączającymi się do ruchu?