  • Data: 2016-12-14 09:09:54
    Temat: Re: Posluchajta ... art. 17.2.
    Od: "EdekS" <u...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    news:d15c1b81-b623-48c1-adc9-1fbdb3b04180@googlegrou
    ps.com...

    > Bedac
    >w bramie przepuscilem pieszych.

    Nie "przepuściłeś ich", tylko nie rozjechałeś ich,
    bo byli przed twoją maską.
    Bądź precyzyjny.

    >Policjanci z wyjatkiem pytania o dokumenty nie mieli do mnie zadnych pytan.
    >Po tym co uslyszeli od swiadka uznali ze winny zdarzenia byl rowerzysta.

    Zenek, gdyby to na mnie trafiło to byś zdrowo beknął,
    nawet przed sądem.
    Trafiłeś na szczeniaka i chyba ci się upiekło.
    Może ten rowerzysta przeczyta tą dyskusję.

    Zaplaciłbyś za utracone zarobki, za zniszczony rower,
    za zniszczone ubranie i za cierpienia fizyczne i psychiczne.

    Nie udzieliłeś pierwszeństwa i nie zachowałeś SZCZEGÓLNEJ
    OSTROŻNOŚCI przy włączaniu się do ruchu, art. 17.2 PoRD.
    Sąd by nie miał żadnych wątpliwości.