  • Data: 2016-12-13 21:26:02
    Temat: Re: Posluchajta ... art. 17.2.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem z ktorego palca wyssales informacje ze wyjezdzalem w ciemno? Bedac w bramie
    przepuscilem pieszych. Jeden z nich byl swiadkiem zdarzenia. To od niego wyszla
    informacja dla policjantow ze rowerzysta jechal szybko i blisko sciany i ze czas i
    odleglosc w jakiej powinien zauwazyc wysuwajacy sie z bramy przod samochodu powinien
    wystarczyc zeby sie zatrzymal. Policjanci z wyjatkiem pytania o dokumenty nie mieli
    do mnie zadnych pytan. Po tym co uslyszeli od swiadka uznali ze winny zdarzenia byl
    rowerzysta.