  • Data: 2016-12-05 20:30:45
    Temat: Re: Posluchajta ...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > A czemu nie, jeśli zenkowi nie zależało na stwierdzeniu winy roweranta
    > (a pewnie nie, skoro nie wie za co rowerant mandat dostał), to czemu
    > nie. Ja jak maiłem kolizję i przyjechała policja, to dwa razy się pytali
    > czy oni tu naprawdę są potrzebni, bo i tak po prawdzie pretensji
    > specjalnej nie miałem, szkoda niewielka, wszyscy cali, więc policjanci
    > też sugerowali, żeby ktoś oświadczenie podpisał i po zawodach.

    O, to widac zalezy od nastroju.
    Jak mnie facet ostatnio obtarł, po czym zawołał policję bo niby zle stałem
    to jak juz mu wyjasnili ze głupoty opowiada, na jego sugestię to ze moze w
    takim razie się ze mna dogada odpowiedzieli ze jak juz przyjechali to musza
    zakonczyc interwencję formalnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie