eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPoslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
    From: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
    Date: Wed, 18 Jan 2012 13:28:53 +0100

    On 2012-01-18 13:14, Arek wrote:
    > W dniu 2012-01-18 12:41, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    > [...]
    >
    > Ale na tych szkołach właśnie pokazują, żeby nie kozaczyć tylko hebel i
    > tyle. Na zajęciach można przetrenować, że to najlepsze a po drugie na
    > nic innego nie ma czasu.

    Zalezy jak liczna grupa. To co opisujesz to pierwszy stopień, fajnie
    jest wybrać się na wyższe.

    > Na asfalcie?

    Pomimo, że na asfalcie nadal coś będziesz pchał. Tak samo jak pomaga
    rycie śniegu zgromadzonego przy krawężniku. Tak samo hałdy przy drodze -
    choć tam nieco loterii ... nie wiadomo co w nich schowane, ale jak nie
    ma wyboru ?

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik