eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPoslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
    From: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
    Date: Tue, 17 Jan 2012 20:19:46 +0100

    On 2012-01-17 19:38, Artur Maśląg wrote:

    > Ekhem - przeciętny samochód to wcale dużo nie potrafi. Gadasz jak
    > sprzedawca zimówek, które niby bezpieczeństwo zapewniają.

    A moim zdaniem, jesteś ignorantem jednak. Mógłbym Ci przedstawić dowody
    na to co potrafi cywilny samochód w odpowiednich rękach jednak nie widzę
    sensu.

    > Ja to mam na drodze publicznej jechać bezpiecznie i nie cudować.

    Polecam czytanie ze zrozumieniem.

    > Widzisz - popełniasz podstawowy błąd w swym rozumowaniu, ale taki
    > popełnia wielu młodych, którym się wydaje, że coś tam potrafią.

    Seryjnie strzelasz kulami w płot.

    > ABS nie jest od uchronienia przed wypadkiem, a od zapewnienia
    > pewnego przewidywalnego zachowania samochodu w sytuacji nagłej
    > - w tym panice kierowcy.

    Kiedyś być może znajdziesz się w sytuacji gdy przekonasz się jak bardzo
    się mylisz wierząc w to, że na śniegu (co gorsza zakręcie) ABS zapewni
    Ci przewidywalność.

    > 20 lat temu można było mieć wątpliwości
    > co do skuteczności tych układów, ale w dzisiejszych czasach?
    > Kolejnym Twoim błędem jest założenie, że ja jestem/chcę być
    > ignorantem i wierzyć w to, co Ty sobie wymyśliłeś w zakresie
    > magii ABS.

    Ależ wierzysz w magię ABS.. wierzysz, że zapewnia przewidywalność - w
    związku z czym można deptać pedał hamulca do woli.

    >Podobnie jak założenie, że nie potrafię/nie wiem
    > jak i co można "zrobić" z samochodem.

    > Zdaje się, że nie bardzo jest inne, poza tymi, które wymieniłem.

    To co napisałeś tutaj zaprzecza zdaniu w którym twierdzisz, że wiesz co
    można "zrobić" z samochodem. Jesteś niestety jedynie ingorantem.

    > Jasne :) Teraz może już jest świadomy, że jak ma cywilny samochód
    > w wersji kombi, z ABS, EBD (o czym pewnie nie wie), ASB to się musi
    > nauczyć jeździć rozsądnie, ponieważ nawet zabawa z ręcznym nie
    > pomoże.

    Uważasz, że posiadane C5 w jakiś sposób rzutuje na to jakim kierowcą
    jest Piotrek ? Twoja fantazja nie zna granic :-)

    Już mi to udowodniłeś powyżej :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik