eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPoslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
    Date: Tue, 17 Jan 2012 12:03:43 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 38
    Message-ID: <jf3kii$39k$1@inews.gazeta.pl>
    References: <s...@p...homelinux.net>
    <jf1sir$bgj$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <jf3hbl$nai$1@inews.gazeta.pl> <jf3ja4$ste$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: adbg192.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1326798226 3380 79.184.6.192 (17 Jan 2012 11:03:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Jan 2012 11:03:46 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: cita
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2427273
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "news-gazeta" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jf3ja4$ste$1@inews.gazeta.pl...
    >> Jeśli samochód jest już w poślizgu to hamulec ręczny w dużym przybliżeniu
    >> nie zmieni wektora działających na samochód sił, do momentu kiedy nie
    >> odzyskasz przyczepności, a jesli go odzyskasz, to jest tylko dowód na to,
    >> ze inne metody, mniej ryzykowne dałyby lepszy i bardziej kontrolowany
    >> efekt.
    >
    > Mylisz się bardzo.
    > To własnie hamulec ręczny (na tylne koła) w dużym stopniu powoduje
    > odzyskanie przyczepności na przednich kołach.

    srutytuty.

    Odzyskanie przyczepności przednich kół możesz spowodować dociążając przednią
    oś i ew. prostując na chwile koła.
    Osiągasz to operując gazem - wystarczy zdjąć noge z gazu na chwile.

    Hamulec ręczny jest trudno dozowalny, a w przypadku śliskiej nawierzchni, a
    o takiej tu rozmawiamy, w zasadzie powoduje nic ponad zablokowanie kół
    tylnych, co w zasadzie nie powoduje w praktyce żadnej reakcji opóźniającej
    dla samochodu, a w niektórych przypadkach może spowodować nawet zmniejszenie
    opóźnienia, nie wspominając już o wprowadzeniu dodatkowych kół w poślizg.

    Wyjasnij mi więc jak niby hamulec ręczny ma spowodować odzyskanie
    przyczepności kół przednich?


    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl
    Dwa ogony Irma i Myszka + Lisica
    Sprzedam P307 1,6HDI 2006 110KM
    Volvo FL618 '97 250KM

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: