eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPoslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
  • Data: 2012-01-16 16:46:44
    Temat: Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
    Od: Arek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-01-16 13:38, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    > On 2012-01-16 13:23, Arek wrote:
    >> W dniu 2012-01-16 13:07, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    >>> On 2012-01-16 12:55, Piotr Klimek wrote:
    >>>> Dnia (Mon, 16 Jan 2012 12:22:06 +0100) ktos podajacy sie za Marcin
    >>>> 'Yans' Bazarnik
    >>>> wyklawiaturowal co nastepuje:
    >>>>
    >>>>>>> Niestety w przypadku C5 nie mozna pomoc sobie recznym a operowanie
    >>>>>>> gazem konczy sie zmiana biegow. Czy zatem pozostaje wcisnac hamulec,
    >>>>>>> skrecic lekko kierownice i przy akompaniamencie trr-trr-trr ze
    >>>>>>> strony
    >>>>>>> ABSu zblizac sie do kraweznika?
    >>>>>>
    >>>>>> Juz chyba lepiej wyprostowac kola w strone kraweznika i na chwile
    >>>>>> odpuscic hamulec tuz przed najechaniem na niego.
    >>>>>
    >>>>> W zasadzie, wolny czas w trakcie zbliżania do krawężnika
    >>>>> wykorzystać na
    >>>>> 3 zdrowaśki... a nóż pomogą :-)
    >>>>
    >>>> Ale hamulec lepiej trzymac wcisniety i probowac sterowac przy pomocy
    >>>> ABSu,
    >>>> czy lepiej puscic gaz i starac sie manewrowac tylko kierownica?
    >>>
    >>> Tak operować gazem i kierownicą aby starać się odzyskać sterowność. A
    >>> najlepiej, jak już wiesz, że zbliżasz się do zakrętu zbyt szybko to
    >>> starać się ustawić samochód bokiem przed zakrętem.
    >>
    >> A jak już wszytko zawiedzie to jednak użyć ABS'u, który jest najlepszym
    >> rozwiązaniem w tym wypadku.
    >
    > Abs na śniegu nie zawsze. Czasem lepiej blokować koła. Ale niech każdy
    > wybierze, to co jemu pasuje... ja napewno wiem, co sprawdza się dla mnie
    > - typowo rozwiązany abs jest zbędny.

    Jak często na normalnej drodze masz tyle śniegu, że gdyby koła się
    zablokowały to miało by to jakiś wpływ na hamowanie? A jak często jednak
    jakaś przyczepność choć miejscowa jest, tak że gdyby koła się nie
    zblokowały to dało by się jakoś zahamować.


    > Najlepszym rozwiązaniem, to jest dobranie prędkości do warunków,
    > samochodu i umiejętności :-)

    Otóż to:)

    >> A jeszcze lepiej sprawdzić to w rzeczywistych warunkach i udać się na
    >> matę poślizgową, ewentualnie przetestować na jakimś ośnieżonym parkingu.
    >> Wówczas może się okazać, że świat teoretyków pms'u a rzeczywisty to
    >> zupełnie inne bajki.
    >
    > Ja bym najchętniej zobaczył teoretyków w akcji :-)

    Chyba się nie da:)

    A.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: