  • 81. Data: 2009-06-26 07:33:23
    Temat: Re: Posiadacze WM nie korzystaja z internetu
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > w K800?
    >
    > Dyskutowalem z teza jakiegos pobroncy WM iz maly ekran w WM niby
    > przeszkadza podczas gdy taki K800 z malutkim wyswietlaczem generuje
    > 10razy wiekszy ruch w sieci

    Wszystko zależy od użytkownika, jednemu wystarczy, dla innego to za
    mało. Myślę, że na urządzenie "typu" WM nikt nie siedzi na stronach i
    nie szuka dzwonków/tapet/etc. a podejrzewam, że właśnie głównie tego
    można szukać na takim k800.

  • 82. Data: 2009-06-26 08:00:47
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Chlopie ludzie czytali ksiazki na Palmach w 160x160 a ty
    > narzekasz na 480x320 ?

    w to nie uwierzę

    > Uwazasz ze 28 wierszy pod Opera Mini (w pionie) po 52 znaki to mało ?
    > 1,5 tys znaków na ekran to jest dla ciebie nie uzyteczna ilosc ?

    Wychodzi 6x8 pikseli na jeden znak, tu co najwyżej można stwierdzić obecność jakiegoś
    tekstu,
    od początku świata komputerów uważano 8x8 za minimum czytelności,

    Skończ już,
    telefon komórkowy nie nadaje się do internetu i już,
    co najwyżej można z dużym wysiłkiem sprawdzić stan konta, czy cos podobnego

    P.

  • 83. Data: 2009-06-26 08:24:06
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Pan Piskorz pisze:

    > w to nie uwierzę

    W co nie uwierzysz ? Ze czytali na Palmach ?

    > Wychodzi 6x8 pikseli na jeden znak, tu co najwyżej można stwierdzić obecność
    jakiegoś tekstu,
    > od początku świata komputerów uważano 8x8 za minimum czytelności,

    No to patrz 28 wierszy i 52 znaki (wiersz 6) na ekranie i wszystko
    czytelne http://tinyurl.com/mpz32w

    Nieczytelne ? Jak dla mnie cudownie czytelne i to na G1 ktory ma
    mniejszy ekran 3,2 cala od iphona to tak nawiasem mowiac.

  • 84. Data: 2009-06-26 09:45:54
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > czytelne http://tinyurl.com/mpz32w

    co to za gówno, jakiś wap?
    stronę główną onet.pl pokaż

    P.

  • 85. Data: 2009-06-26 10:55:37
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Pan Piskorz pisze:

    > co to za gówno, jakiś wap?
    > stronę główną onet.pl pokaż

    Ale o co chodzi.... jest 28 wierszy czytelnych ?
    No wiec o co gadka, ze niby strona glowna bedzie miec inna czcionke
    skoro ta ustawia sie niezaleznie od wielkosci czcionki.

    Powiem weiecej strona "duza onetu" w operze mini wyglada
    DOKLADNIE tak samo 28 wierszy.

  • 86. Data: 2009-06-26 11:01:48
    Od: Marx <M...@n...com>

    Pan Piskorz pisze:

    > w to nie uwierzę
    to uwierz
    osobiscie na Palm V przeczytalem kilkadziesiat ksiazek
    Marx

  • 87. Data: 2009-06-26 11:34:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > No wszystkie Netfronty od K750 w gore napewno.
    > Zreszta zobacz na liste jest pierwsza setka.
    > Jest Nokia 3110 3120 i 5300 oraz 6103 wiec dosyc stare trupy.
    > Jest tez SE K300 K600 czy K750.

    No coz, musze sie pobawic i sprawdzic. Do tej pory unikalem, bo coz
    to za ogladanie na takim malutkim ekraniku K550 :-)
    Ale w ustawieniach mam np proxy 213.158.194.229 - czyli gdzies w
    erze, ciekawe co robi ..

    > A strony pewnei wszystkie duze i popularne jak telepolis.pl
    > gsmonline.pl wszsystkie portalowe

    No coz, az z ciekawosci poszukalem "gemius" w swoim cache IE.
    zaledwie 5% plikow .htm zawieralo.
    Choc w sumie moze to i lepsze wyniki daje niz wyglada - jesli np
    tylko glowna strona allegro ma cos z gemiusa, to i tak statystyki
    przegladarek moga byc dosc rzetelne.

    J.

  • 88. Data: 2009-06-26 20:39:02
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    > Poprostu nie widziles dobrej przegladarki. Wlasnie dlatego WMowcy nei
    > ogladaja stron w telefonach bo uzywanie IE doprowadza do szalu

    A skad Ci przyszedl IE do glowy ?
    Ja zazwyczaj na telefonie uzywam Minimo lub NetFront Browser IE tylko
    sporadycznie bo za nim nie przepadam :)
    Na stacjonarnym do forow uzywam zazwyczaj Opere.

    Pozdrawiam, leszek

  • 89. Data: 2009-06-28 10:16:06
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Ipod Touch .... ma dwa razy wiekszy wynik niz wszystkie HTC razem wziete.
    > Ktore HTC nie ma wifi ? Jak widac urzedzenie ktore nie ma zadnej
    > transmisji danych komorkowych sluzy do internetu bardziej niz HTC.
    > Ciekawe ze wysoko dosyc jest Omnia

    Chłopie Ty nie możesz zrozumieć jednej rzeczy. Telefony kupuje sie z
    określonym przeznaczeniem.
    WM czy Symbian wybierają ludzie głównie dla nawigacji oraz możliwości
    korzystania z Office, a także możliwości kreowania tego telefonu o określone
    funkcje użytkowe. iPhone kupoują natomiast gadżeciarze, którzy nie mają
    sprecyzowanych potrzeb. Ich potrzeby zasadniczo zamykają się w ramach: ma
    być ładny i fajny do internetu i ma wzbudzać zazdrość u koleżanki lub kolegi
    :)
    Natomiat Androidy wybiarają odmieńcy/dziwolągi, którzy nie potrafią określić
    swoich potrzeb, bo tak naprawdę to zarówno WM, Symbian jak i iPhone
    przerastają ich możliwościami i skomplikowaniem obsługi. Ponadto także
    dlatego, że chcą się wyróżniać, albo raczej być innymi niż wszyscy :D

  • 90. Data: 2009-06-28 10:34:42
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Masz lepsze ?

    A po co ?
    Co dają Ci te badania ?
    Czy dzięki tym badaniom czujesz się lepiej ?
    A może dzięki tym badaniom przeżywasz orgazm trzepiąc kapucynka, wpatrzony w
    swój najbardziej ulubiony sprzęt rankingowy ? :D

    Chłopie każdy wybiera to co mu bardziej odpowiada. W trakcie poznawania
    sprzętu zauważa się szereg wad i mankamentów. Nie ma sprzętu idealnego.
    Każdy ma jakieś niedociągnięcia i wady lub też wolało by się wybraną
    funkcjonalność z innego telefonu czy też z innego systemu. Dzieje się to
    tylko dlatego, bo każdy ma inne potrzeby i inne oczekiwania.
    Porównywanie co jest lepsze: WM, Iphoo, Symbian czy też Android jest po
    prostu typową dziecinadą na zasadzie przepychanek dzieci "ja mam ładniejsy
    samochodzik, bo mój jest cerwony".
    Wszelkie rankingi zawsze będą tendencyjne i niewiarygodne, a potrzeby
    każdego człowieka są inne.
    Jezeli chodzi o mnie podoba mi się interface graficzny iphoo, ale wolę
    funkcjonalność i oprogramowanie dla WM, choć brakuje mi kilku programów,
    które używałem pod Symbianem, albo raczej wygody ich użytkowania. Jeżeli zaś
    chodzi o Androida to trzeba będzie jeszcze poczekać na oprogramowanie, bo
    to co jest na rynku to w chwili obecnej niszowa sprawa.