  • 71. Data: 2009-06-26 05:22:55
    Temat: Re: Posiadacze WM nie korzystaja z internetu
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Nex@pl pisze:

    > Niektórzy mają 480x640 :)

    w K800?

    Dyskutowalem z teza jakiegos pobroncy WM iz maly ekran w WM niby
    przeszkadza podczas gdy taki K800 z malutkim wyswietlaczem generuje
    10razy wiekszy ruch w sieci

  • 72. Data: 2009-06-26 05:26:26
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Pan Piskorz pisze:

    > a twój G1 ile ma?

    Dokladnie dwa razy mniej niz MDA

    > używam MDA compact IV
    > i jego wyświetlacz 640x480 do internetu się nie nadaje, bo:
    > 1) za mało pikseli na wyświetlenie strony,

    No iphona ma o polowe mniejszy rozdzialka wyswietlacz i sie nadaje ?

    > 2) zadrobnienie uniemożliwia czytanie,
    > jest - oczywiście - możliwość powiększenia,
    > ale generalnie i tak można pierdolca dostać szukając np. noclegu

    Bo nawigacja po stronie jest skopana. Przeciez o tym pisze wlasnie iz to
    jest przczyna dlaczego WMowcy nie korzystaja z duzych przegladarek.

    Jak zarowno na G1 (w 50%) jak i i600 (w 100%) korzystam z Opery Mini.
    Inna rzecz ze na G1 jest prawie tak dobrze jak na iphonie po czesci z
    powodu ekranu pojemnosciowego. Natomiast nie widze nawigacji w IE i
    Operze ani na dotykowym WM jak Touch ani na bezdotykowym jak i600

  • 73. Data: 2009-06-26 05:27:00
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    edukom pisze:

    > WM jest na tyle dobre, ze do nawigacji nie musie sie łaczyc z netem
    > i moze robic za pełny modem wiec wysoka pozycja
    > iphona swiadczy o tym ze to najbardziej zdzierczy telefon w sieci.

    Oczywiscie ze Gemius nie bierze pod uwage Google Maps.

  • 74. Data: 2009-06-26 05:30:02
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    J.F. pisze:
    > Uzytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisal w wiadomosci
    >
    > Albo odwrotnie - OM jest swietna, ale posiadacze iphona nie moga
    > jej zainstalowac :-)
    > Z tego powodu operator musi im sprzedawac wiekszy pakiet
    > internetowy :-)

    Opera mini to taki substytut przegladarki cos jak MMS zamist e-maila.
    Iphona jest na tyle dobre ze nie musi sie poslugiwac imitacjami uslug :)

    A powaznie.... Uzywanie iphona i G1 bez pakietu internetowego
    to lekki bezsens bo to urzadzenia scisle zintegrowane z siecia.

    Ale nie martwcie sie WM z interfejsem HTC Sense tez bedzie zintegrowany
    w koncyu te twittery i ine facebooki jakos musza dostarczac dane do
    ksiazki telefoniczne nie ?

  • 75. Data: 2009-06-26 05:31:52
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    r...@m...com pisze:

    > Myślę że najwięcej udziału jeśli chodzi o mobilny internet ma Opera Mini.
    >
    > A ta jest tylko pod javę, i działa z większością współczesnych telefonów.

    Jestes "nieco w bledzie" bo Opera Mini ma specjalna wersje na G1
    (niby Java ale jednak troche inna) swoja droga dziwne ze nei wyszla
    natywnie pod Symbiana szczegolnie gdy moze obslugiwac dotyk.

    A wlasnie czy Opera Mini w javie na WM jest palcowywalna czy rysikowalna
    czy tez bezdotykowa ? Bo jesli nie to sadze ze jej udzial w WM jest zerowy

  • 76. Data: 2009-06-26 05:35:43
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    J.F. pisze:

    > Brakuje mi tez informacji jakie strony objeto badaniem .. no i o
    > ile dobrze rozumiem to zaliczenie badania wymaga wykonania Gemius
    > Traffic skrypt ... czy przegladarki telefonowe skrypty wykonuja ?

    No wszystkie Netfronty od K750 w gore napewno.
    Zreszta zobacz na liste jest pierwsza setka.

    Jest Nokia 3110 3120 i 5300 oraz 6103 wiec dosyc stare trupy.
    Jest tez SE K300 K600 czy K750.

    A strony pewnei wszystkie duze i popularne jak telepolis.pl gsmonline.pl
    wszsystkie portalowe

  • 77. Data: 2009-06-26 06:37:38
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Dokladnie dwa razy mniej niz MDA

    dokładnie 4x mniej,
    czyli dwa razy mniej niż dwa razy mniej,

    sądzisz, że jakakolwiek użyteczna informacja zmieści się w takiej rozdzielczości?

    P.

  • 78. Data: 2009-06-26 06:50:31
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:h1v1an$jj5$1@inews.gazeta.pl:

    > A teraz modele
    >
    > 1) iPhone 14,96%
    > 9) iPod Touch 2,45%
    > 12) Omnia 1,66% (najlepszy WM)
    > 44) TyTn II 0,39% (najlepszy HTC)
    >
    > Tak wiemy ze na WM sa wspaniale przegladarki i sa to w pelni internetowe
    > urzadzenia

    Pewnie dla tego że większość fonów z WM ma zainstalowaną Opere z włączoną
    opcją przedstawiania się jako Komputer desktop?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 79. Data: 2009-06-26 07:10:18
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Pan Piskorz pisze:

    > dokładnie 4x mniej,
    > czyli dwa razy mniej niż dwa razy mniej,
    >
    > sądzisz, że jakakolwiek użyteczna informacja zmieści się w takiej rozdzielczości?

    Chlopie ludzie czytali ksiazki na Palmach w 160x160 a ty
    narzekasz na 480x320 ?

    Uwazasz ze 28 wierszy pod Opera Mini (w pionie) po 52 znaki to mało ?
    1,5 tys znaków na ekran to jest dla ciebie nie uzyteczna ilosc ?

  • 80. Data: 2009-06-26 07:10:59
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Pewnie dla tego że większość fonów z WM ma zainstalowaną Opere z włączoną
    > opcją przedstawiania się jako Komputer desktop?

    Nie przeszkadza bo wysyla tez "jaki jest telefon"