  • 91. Data: 2009-06-28 10:46:06
    Temat: Re: Posiadacze WM nie korzystaja z internetu
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    news:h1ve1n$56p$3@inews.gazeta.pl...

    > Szkoda ze nikt jej nie uzywa :)

    Wniosek z tego, że to co daje WM jest dobre :)

    > Ale juz niedlugo WM7 bedzie mial sporo ograniczen lacznie z zakazem
    > zakrywania today heheh widac ZU woli inaczej.

    Naprawdę uważasz, że WM będzie się upodabniać do ipho ? :)

  • 92. Data: 2009-06-28 10:49:35
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > G1 jest fajnym tanim smartphonem a o moje pieniadze nie musisz sie
    > martwic.

    To dlaczego tak marwisz się o kieszenie innych oraz o ich gusta ? :D
    Chłopie, bądź konsekwentny.
    Wybrałeś najtańszy smartfon, który tak naprawdę nie jest ani najtańszym, ani
    też funkcjonalnym na dzień dzisiejszy.

  • 93. Data: 2009-06-28 10:52:50
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Szadzik" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli jeśli ja go zakryję, to policja przyjdzie do domu i mnie w
    > kajdankach do aresztu odprowadzi?

    Tak to tylko jest z ipho :)
    Apple pozywa do sądu każdego, kto się ośmieli złamać system w celu
    korzystania z innych, niż jedynie słusznych i wskazanych przez Apple źródeł
    :D

  • 94. Data: 2009-06-28 10:56:07
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Dobrze napisze ci to brutalnie 4,6% uzytkownikow WM uzywa czegos innego
    > niz standardowa przegladarka wbudowana w WM (nie liczac Opery Mini)

    O czym to świadczy ?
    Jak dla mnie tylko o tym, ze IE jest bardzo dobrą przeglądarką i nie ma
    konieczności jej zmieniać na inną.

    > Badania uwglednialy ALTERNATYWNE przegladarki dla WM. Sprawdzilem.

    Tyle, że źle interpretujesz ich wyniki. Czytaj wyżej.

  • 95. Data: 2009-06-28 11:09:12
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Oczywiscie ... wszyscy sa tak zadowolenii iz jej nie uzywaja

    Ja używam i co z tego, że używam ?
    Używam wtedy, kiedy naprawdę potrzebuję bo płacę za GPRS.
    Ściągnąć jakiś dokument, wyszukać określoną informację, wejść do banku, aby
    zrobić operację bankową.
    W domu, gdzie mam zasięg routera WiFi wolę usiąść wygodnie do komputera niż
    maltretować się jakimkolwiek smartfonem, nieważne czy będzie to ipho,
    symbian, android czy też wm. Czasami jak jestem w zasięgu WiFi poza domem,
    korzystam z Fringa obsługującego Skype.
    Nie mam większych potrzeb, aby stale łazić po internecie i wykorzystywać to,
    za co jestem zmuszony płacić abonament kupując ipho czy G1 :)

  • 96. Data: 2009-06-28 11:14:05
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Chłopie Ty nie możesz zrozumieć jednej rzeczy. Telefony kupuje sie z
    > określonym przeznaczeniem.
    > WM czy Symbian wybierają ludzie głównie dla nawigacji oraz możliwości
    > korzystania z Office, a także możliwości kreowania tego telefonu o
    > określone funkcje użytkowe. iPhone kupoują natomiast gadżeciarze, którzy
    > nie mają sprecyzowanych potrzeb. Ich potrzeby zasadniczo zamykają się w
    > ramach: ma być ładny i fajny do internetu i ma wzbudzać zazdrość u
    > koleżanki lub kolegi :)

    Oczywiscie .... rynek aplikacji

    Windows Mobile 5%
    IphoneOS 43%

    Tak wiem WM jest tak swietny z pudelka ze nie potrzeba zadnych aplikacji
    heheheh, nie oslaiaj mnie... Ale wpadles juz na to ze na iphonaOS jest
    wiecej aplikacji uzytkowych ?

    WM uzywaja jakis pseudo RSS zeby miec informacje podczas gdy na iphona
    amy detykowane wydania wszystkich czolowych serwisow informacyjnych a w
    Polsce juz sa onet i wyborcza w postaci aplikacji.

    Na WM nawet glupiego rozladu jazdy pociagow nie ma.

    > Natomiat Androidy wybiarają odmieńcy/dziwolągi, którzy nie potrafią
    > określić swoich potrzeb, bo tak naprawdę to zarówno WM, Symbian jak i
    > iPhone przerastają ich możliwościami i skomplikowaniem obsługi. Ponadto
    > także dlatego, że chcą się wyróżniać, albo raczej być innymi niż wszyscy :D

    Przykro mi ze zostales z tylu z nowoczesnymi systemami.
    Android jest bardzo fajnym przyjazdym systemem. A jego UI przerasta
    Symbiana i WM mozliwosciami.

    Czy WM dorobil sie juz wirtualnych pulpitow czegos co Android i TouchWIz
    od Samsunga mial od urodzenia ?

  • 97. Data: 2009-06-28 11:14:30
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości

    > Wszystko zależy od użytkownika, jednemu wystarczy, dla innego to za mało.
    > Myślę, że na urządzenie "typu" WM nikt nie siedzi na stronach i nie szuka
    > dzwonków/tapet/etc. a podejrzewam, że właśnie głównie tego można szukać na
    > takim k800.

    Poza tym Jasiu nie rozumie, że każde piernięcie na ipho generuje połączenia
    netowe, bo jest to smartfon zintegrowany z netem oraz z serwerem, który
    szpieguje każdy krok użytkownika tego smartfona :)
    Stąd też się bierze ten wielki ruch netowy i tak wysoki ranking :D

  • 98. Data: 2009-06-28 11:15:14
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:
> [...]
    > Apple pozywa do sądu każdego, kto się ośmieli złamać system w celu
    > korzystania z innych, niż jedynie słusznych i wskazanych przez Apple

    Fajnie tak powtarzac bzdury ? NIKT NIGDY nie dostal wyroku skazujacego
    za korzystanie z alternatywnych repozytoriow wiec nie pieprz bez sensu.

  • 99. Data: 2009-06-28 11:16:26
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Wniosek z tego, że to co daje WM jest dobre :)

    Fajny zart ...

    > Naprawdę uważasz, że WM będzie się upodabniać do ipho ? :)

    Ja nie uwazam ja widzialem te "UI".

    Wybacz ale czy WM natywnie dorobi sie chodz wirtualnych ekranow jak twoj
    wysmiewany Android ?

  • 100. Data: 2009-06-28 11:18:32
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > A po co ?
    > Co dają Ci te badania ?
    > Czy dzięki tym badaniom czujesz się lepiej ?
    > A może dzięki tym badaniom przeżywasz orgazm trzepiąc kapucynka,
    > wpatrzony w swój najbardziej ulubiony sprzęt rankingowy ? :D

    Oczywiscie .... jak badania pokazuja ze WM to szmecl to "badania be"
    i to mowi ktos kto smial sie z MMS w ipoo hipokryta

    > Chłopie każdy wybiera to co mu bardziej odpowiada. W trakcie poznawania
    > sprzętu zauważa się szereg wad i mankamentów. Nie ma sprzętu idealnego.
    > Każdy ma jakieś niedociągnięcia i wady lub też wolało by się wybraną
    > funkcjonalność z innego telefonu czy też z innego systemu. Dzieje się to
    > tylko dlatego, bo każdy ma inne potrzeby i inne oczekiwania.
    > Porównywanie co jest lepsze: WM, Iphoo, Symbian czy też Android jest po
    > prostu typową dziecinadą na zasadzie przepychanek dzieci "ja mam
    > ładniejsy samochodzik, bo mój jest cerwony".

    Tak oczywiscie i zapewne caly swiat sie tym zajmuje a jeden Plumi od
    wczoraj nie bo wyszlo ze WM najgorszym OS na telefony ... Nie badz hipkryta

    > Wszelkie rankingi zawsze będą tendencyjne i niewiarygodne, a potrzeby
    > każdego człowieka są inne.

    Slusznie ranking plumiepiego jest zawsze opiektywny. Ale juz wiecej nei
    pisz o slabym Androidzie bo nieco hipokryzja smierdzi