  • 41. Data: 2009-06-25 12:02:07
    Temat: Re: Posiadacze WM nie korzystaja z internetu
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    J.F. pisze:

    > Mam wrazenie ze panowie obaj widza te dane - sa one jakos dostepne
    > ?

    http://ranking.pl/pl/rankings/mobile-devices-models.
    html

    do tego udzial Opery Mini w globalnym rynku "ilosciowo"

    > Niezidentyfikowanych, czy pominietych ?
    > Czy dzis nie identyfikuje sie kazda przegladarka ?
    >
    > Choc akurat w swojej Mozilli id zmieniam czesto i rozne telefony
    > udaje :-)

    I tak robi 99% gospodyn :) z Gdanska

    > Opera sie nie identyfikuje ?

    Idetyfikuje ale chodzi o Opere Mini ktora nie podaje na czym jest
    uruchomiona wiec Gemius taktuje to jako "niemobilny". Ma to jakis sens
    Opera Mini dziala tez na PC przeciez. i Ma 0,12% udzialu w rynku ogolem

  • 42. Data: 2009-06-25 12:06:25
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> writes:

    > Badania uwglednialy ALTERNATYWNE przegladarki dla WM. Sprawdzilem.

    To jakiego systemu uzywa 54% uzytkownikow? Systemu, nie przegladarki.

    MJ

  • 43. Data: 2009-06-25 12:19:53
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h1vec3$28d$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote:

    > A dla mnie to właśnie zaleta :)

    Aha, znaczy probujesz sie lansowac??

    TA

  • 44. Data: 2009-06-25 12:31:00
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Poprostu nie widziles dobrej przegladarki. Wlasnie dlatego WMowcy nei
    > ogladaja stron w telefonach bo uzywanie IE doprowadza do szalu

    Ciebie doprowadza? Biedaku. :))))))

  • 45. Data: 2009-06-25 12:31:40
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > i po co tak klamac ?

    gdzie?

  • 46. Data: 2009-06-25 12:38:16
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Tak wiemy ze na WM sa wspaniale przegladarki i sa to w pelni internetowe
    > urzadzenia

    nic nie rozumiesz pajacyku,
    nikt normalny nie ogląda internetu na 320x240
    - bez względu na system

    P.

  • 47. Data: 2009-06-25 13:04:25
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    T...@s...in.the.world pisze:

    > Aha, znaczy probujesz sie lansowac??
    >

    > TA

    Nie wiem o jaki lans chodzi, dla mnie zaleta, ponieważ nie chodzą z
    takim sprzętem dziesiątki osób, co sprawia, że już jest oryginalny ;)
    Poza tym przydaje mi się do mojej pracy.

  • 48. Data: 2009-06-25 13:05:42
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > No i super, ale piszemy o rynku globalnie a nie skrzywieniach jednego
    > czy drugiego.

    Ok, ale wg mnie na tych badaniach zbytnio polegać nie można.

  • 49. Data: 2009-06-25 13:08:50
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Poprostu nie widziles dobrej przegladarki. Wlasnie dlatego WMowcy nei
    > ogladaja stron w telefonach bo uzywanie IE doprowadza do szalu

    Może ja jakiś skrzywiony jestem, ale IE u mnie często wystarcza, fakt,
    potrafi pociąć ciekawie strony, jednakże jest chyba najbardziej
    kompatybliny, tak z mojej obserwacji wynika, choć może po prostu
    strony, które oglądam akurat na nim wyglądają OK.

  • 50. Data: 2009-06-25 13:09:36
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Michal Jankowski pisze:

    > To jakiego systemu uzywa 54% uzytkownikow? Systemu, nie przegladarki.

    To nie tak

    Podaja iz 13 mln wejsc bylo zidetyfikowanych co do przegladarki i modelu
    telefonu. I to sa dane ktore podalem.

    Maciek Bebenek sugeruje ze do tego trzeba doliczyc wejscia z Opery Mini
    ktorych bylo 10mln i one figuruja jako wejscia stacjonarne z powodu
    braku idetyfikacji co do telefonu, komputera czy systemu.

    Jesli tak zrobimy mamy 23mln wejsc mobilnych z tego 46% z Opery Mini
    gdzie nie mozna zidetyfikowac telefonu