  • 51. Data: 2009-06-25 13:10:08
    Temat: Re: Posiadacze WM nie korzystaja z internetu
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > Ciebie doprowadza? Biedaku. :))))))

    Oczywiscie ... wszyscy sa tak zadowolenii iz jej nie uzywaja

  • 52. Data: 2009-06-25 13:10:42
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Pan Piskorz pisze:

    > nic nie rozumiesz pajacyku,
    > nikt normalny nie ogląda internetu na 320x240
    > - bez względu na system

    Przykro mi ze macie tak marne wyswietlacze.

    Szczegolnie smiesznie to brzmi przy 6% K550 heheheh

  • 53. Data: 2009-06-25 13:10:57
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Nex@pl pisze:

    > Ok, ale wg mnie na tych badaniach zbytnio polegać nie można.

    Masz lepsze ?

  • 54. Data: 2009-06-25 13:32:52
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiscie ... wszyscy sa tak zadowolenii iz jej nie uzywaja

    Ale kto jest zadowolony że kto jej nie używa? :DDD
    Tak się spinasz, że bełkoczesz. LOL

  • 55. Data: 2009-06-25 13:48:59
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Przykro mi ze macie tak marne wyswietlacze.
    >
    > Szczegolnie smiesznie to brzmi przy 6% K550 heheheh

    Niektórzy mają 480x640 :)

  • 56. Data: 2009-06-25 13:54:26
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> writes:

    > Jesli tak zrobimy mamy 23mln wejsc mobilnych z tego 46% z Opery Mini
    > gdzie nie mozna zidetyfikowac telefonu

    No wlasnie. A moze to sa sami posiadacze WM? Nie wiemy tego i bez tej
    informacji pomiar niewiele daje.

    MJ

  • 57. Data: 2009-06-25 13:58:46
    Od: edukom <e...@w...gmail.com>

    Jan Strybyszewski pisze:
    > Katastrofa normalnie. ......
    >
    > Polska
    >
    > 16% udzia? Apple w rynku przegladaczy internetu z telefonow.
    > To wiecej niz wszyscy producenci poza Nokia (brak WM) i SE (sladowa
    > Xperia) razem wzieci - lacznie z myphonami .
    > Taki HTC wszystkie modele ma 1,13% Blackberry 0,4% udzia?u w rynku
    >
    > A teraz modele
    >
    > 1) iPhone 14,96%
    > 9) iPod Touch 2,45%
    > 12) Omnia 1,66% (najlepszy WM)
    > 44) TyTn II 0,39% (najlepszy HTC)
    >
    > Tak wiemy ze na WM sa wspaniale przegladarki i sa to w pelni internetowe
> [...]

    WM jest na tyle dobre, ze do nawigacji nie musie sie łaczyc z netem
    i moze robic za pełny modem wiec wysoka pozycja
    iphona swiadczy o tym ze to najbardziej zdzierczy telefon w sieci.

    uahahahahaha

    G.

  • 58. Data: 2009-06-25 14:09:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisal w wiadomosci
    > 46% posiada Opere Mini czyli proteze przegladarki. A nie
    > niewiadomo co.
    > Ale ok przegladarka w WM jest tak fatalna ze uzywa sie Javy i na
    > niej Opery Mini ojojoj

    Albo odwrotnie - OM jest swietna, ale posiadacze iphona nie moga
    jej zainstalowac :-)

    Z tego powodu operator musi im sprzedawac wiekszy pakiet
    internetowy :-)

    J.

  • 59. Data: 2009-06-25 14:11:17
    Od: r...@m...com

    > Katastrofa normalnie. ......
    >
    > Polska
    >
    > 16% udział Apple w rynku przegladaczy internetu z telefonow.
    > To wiecej niz wszyscy producenci poza Nokia (brak WM) i SE (sladowa
    > Xperia) razem wzieci - lacznie z myphonami .
    > Taki HTC wszystkie modele ma 1,13% Blackberry 0,4% udziału w rynku
    >
    > A teraz modele

    Myślę że najwięcej udziału jeśli chodzi o mobilny internet ma Opera Mini.

    A ta jest tylko pod javę, i działa z większością współczesnych telefonów.

  • 60. Data: 2009-06-25 14:14:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 25 Jun 2009 09:46:55 +0200, Marx napisał(a):

    > A jaka jest aktualnie najlepsza przegladarka na WM?

    Podobno Iris Browser

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.