  • 31. Data: 2009-06-25 09:14:08
    Temat: Re: Posiadacze WM nie korzystaja z internetu
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Szkoda ze nikt jej nie uzywa :)

    Znowu piszesz o niej, alew nie definiujesz. Jestwiele, o której pisesz?

    > Ale juz niedlugo WM7 bedzie mial sporo ograniczen lacznie z zakazem
    > zakrywania today heheh widac ZU woli inaczej.

    Czyli jeśli ja go zakryję, to policja przyjdzie do domu i mnie w
    kajdankach do aresztu odprowadzi?

    > kontakt(at)gemius.pl

    Skoro przytaczasz badania, to najpierw sprawdź co one znaczą, a potem
    przytaczaj.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 32. Data: 2009-06-25 09:21:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    napisał w wiadomości news:h1v7vf$6i1$1@news.onet.pl...
    > losowo ;)
    > Czego mały Jasiu nie zauważył? Wśród urządzeń mobilnych, odsłony
    > z natywnych przeglądarek stanowiły 54 % wszystkich.

    Mam wrazenie ze panowie obaj widza te dane - sa one jakos dostepne
    ?

    > Czyli prawie połowa urządzeń jest niezidentyfikowanych.

    Niezidentyfikowanych, czy pominietych ?
    Czy dzis nie identyfikuje sie kazda przegladarka ?

    Choc akurat w swojej Mozilli id zmieniam czesto i rozne telefony
    udaje :-)

    > Tym samym rzeczywisty udział przeglądarek iPoo wyniósł 9,9 % bo,
    > jak powszechnie wiadomo, iPoo nie wolno hańbić się operą. Tylko
    > Safari...

    Opera sie nie identyfikuje ?

    J.

  • 33. Data: 2009-06-25 09:45:38
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > wystarcza, ale mi nie wystarcza to co mam w WM out of the box i
    > doinstaloweuję sobie przeglądarkę i co mi się podoba, bo MAM WYBÓR.

    Taka sama jak navi
    LOL

  • 34. Data: 2009-06-25 10:10:11
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > N ie negujmy faktow tylko sie zastanowmy czemu posiadacze WM
    > nie przegladaja stron WWW na swoich urzadzeniach.

    Odkad sobie kupilem malenkiego netbooka to na telefonie sporadycznie
    ogladam strony :)
    I powiem tak :
    Tak bedzie dopoki ktos nie wynajdzie sporego ekranu dodatkowego i zlacza
    laczacego go z telefonem. Teraz prawie zawsze mam przy sobie netbooka i
    tam gdzie mam zasieg WiFi czyli w wielu knajpkach, McDonalds, KFC,
    freehotspotach i podobnych uzywam netbooka, telefon tylko sporadycznie
    gdy jestem poza zasiegiem WiFi / w Warszawie na Bemowie juz WiFi jest
    praktycznie wszedzie i jest to tendencja rosnaca /

    pozdrawiam, leszek

  • 35. Data: 2009-06-25 11:49:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h1vie4$cdf$1@news.onet.pl...
> [...]
    > ogladam strony :)
    > I powiem tak :
    > Tak bedzie dopoki ktos nie wynajdzie sporego ekranu dodatkowego i

    Ta - to jest dylemat - jak 17 calowy monitor zmiescic do kieszeni
    :-)

    Moze w przyszlosci e-paper, moze projektory, a moze ktos zrobi
    malenstwo okularowe o przyzwoitej rozdzielczosci ..

> [...]
    > jest
    > praktycznie wszedzie i jest to tendencja rosnaca /

    Tendencja i tak bedzie taka ze netbook za duzy i niewygodnie sie go
    nosi :-)

    J.

  • 36. Data: 2009-06-25 11:54:25
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Nex@pl pisze:

    > A dla mnie to właśnie zaleta :)

    No i super, ale piszemy o rynku globalnie a nie skrzywieniach jednego
    czy drugiego.

  • 37. Data: 2009-06-25 11:56:06
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Nikt? Co to wogole za stwierdzenie...??? Ty jestes tym biednym trollem
    > ktorego era zlapala na 2 letnia umowe i G1...-;))))
    > Niezle wpadles....Splacac 2 lata taki szajs.....-;)))))

    Ale z czym dyskutujesz ? Alternatywnych przegladarek na
    WM uzywa kilka procent osob, tak wynika z badan wiec o co ci chodzi.

    G1 jest fajnym tanim smartphonem a o moje pieniadze nie musisz sie martwic.

  • 38. Data: 2009-06-25 11:58:02
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > Znowu piszesz o niej, alew nie definiujesz. Jestwiele, o której pisesz?

    Dobrze napisze ci to brutalnie 4,6% uzytkownikow WM uzywa czegos innego
    niz standardowa przegladarka wbudowana w WM (nie liczac Opery Mini)

    > Czyli jeśli ja go zakryję, to policja przyjdzie do domu i mnie w
    > kajdankach do aresztu odprowadzi?

    A czym go zakryjesz ? Nielegalnym programem ? Mozesz czas zajrzec do
    SDK dla WM7 ?

    > Skoro przytaczasz badania, to najpierw sprawdź co one znaczą, a potem
    > przytaczaj.

    Badania uwglednialy ALTERNATYWNE przegladarki dla WM. Sprawdzilem.

    Wystarczy ?

  • 39. Data: 2009-06-25 11:58:24
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > Taka sama jak navi

    i po co tak klamac ?

  • 40. Data: 2009-06-25 12:00:04
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Odkad sobie kupilem malenkiego netbooka to na telefonie sporadycznie
    > ogladam strony :)

    Mam netbooka od roku i jakos nie wyciagam go na przystnaku ani w
    autobusie w odroznieniu od Samsunga i600 czy G1 czy ipoda jak jest wifi.

> [...]
    > gdy jestem poza zasiegiem WiFi / w Warszawie na Bemowie juz WiFi jest
    > praktycznie wszedzie i jest to tendencja rosnaca /

    Poprostu nie widziles dobrej przegladarki. Wlasnie dlatego WMowcy nei
    ogladaja stron w telefonach bo uzywanie IE doprowadza do szalu