  • Data: 2014-01-24 14:37:16
    Temat: Re: Porz?dek ze zdj?ciami
    Od: mt <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-24 12:58, Janko Muzykant pisze:

    > Ty używasz, nie statystyczna księgowa czy sekretarka.
    > Wiecie co obecnie jest największym problemem w biurach, na uczelniach
    > czy w ogóle w biznesie? Niepełnosprawność pracy z nowym systemem W8. To,
    > co ludzie wyrabiają woła o pomstę do nieba. Przeszukiwanie obrazków czy
    > dokumentów wydłużyło się dziesięciokrotnie - przez ciągłe włażenie w
    > kafle, a potem w sklep, brak normalnego iska do zamknięcia apki i paska
    > na dole.

    Zgadza się, ta kafelkowość na komputerach biurkowych to jest jakaś
    pomyłka. Ktoś w miarę ogarnięty szybko to wyciepie (bo da się, ja
    widziałem kafelki tylko raz, zaraz po instalacji) ale właśnie dla takiej
    "przeciętnej księgowej czy sekretarki" to już może być problem i
    ładowanie tego interfejsu na siłę przy instalacji na desktopie uważam za
    mocno nieergonomiczne. Chociaż cała reszta jeśli chodzi o system działa
    nadzwyczaj sprawnie.

    --
    marcin