    Date: Fri, 24 Jan 2014 12:58:42 +0100
    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Porz?dek ze zdj?ciami

    W dniu 2014-01-24 19:09, kikuko pisze:
    > używam bazy ThumbsPlus, od dawna, mam stare CD póżniej DVD, DVD-RAM, teraz
    > dyski. W domu i na działce kilka komputerów i na nich tylko co pewien czas
    > uaktualniam bazy, mam w nich kilkadziesiąt tys fotek, ponad tysiąc
    > zrobionych okładek do książek i sporo ilustracji (30 lat pracy). I Po
    > podłączeniu dysku daję aktualizację bazy. Kopie trzymam na zewnętrznym
    > serwerze. Na działce kopiuję z niego i gdzies zawsze mam prawie aktualne
    > bazy. Pozdrawiam

    Ty używasz, nie statystyczna księgowa czy sekretarka.
    Wiecie co obecnie jest największym problemem w biurach, na uczelniach
    czy w ogóle w biznesie? Niepełnosprawność pracy z nowym systemem W8. To,
    co ludzie wyrabiają woła o pomstę do nieba. Przeszukiwanie obrazków czy
    dokumentów wydłużyło się dziesięciokrotnie - przez ciągłe włażenie w
    kafle, a potem w sklep, brak normalnego iska do zamknięcia apki i paska
    na dole. I możecie sobie mówić, że ludzie to debile, bo się takich
    prostych rzeczy nie potrafią nauczyć, ale faktem jest, że tak właśnie jest.
    Każdy udziwniony sposób wykonywania rzeczy kończy się spadkiem
    wydajności, a czasem katastrofą. Na katalogowanie zdjęć z wielodostępem
    i dedykowaną aplikacją może sobie pozwolić Agora, ale nie kwartalnik
    Cechu Piekarzy Bułek Paryskich.

    --
    pozdrawia Adam
    /pochowajcie mnie na Wawelu, może być w krypcie Wazów/