  • Data: 2014-01-25 12:36:10
    Temat: Re: Porz?dek ze zdj?ciami
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.01.2014 23:17, T...@s...in.the.world pisze:

    > Prawdziwi twardziele nie robia backupow?

    Czasem jak zrobią też nie musi być dobrze. Robiłem z kolegą przy pewnej
    bazie, no i był telefon, że brak jakichś danych księgowych. Okazało się,
    że kolega skasował tabelę, która wydawała się mu niepotrzebna. Kopie
    oczywiście zrobił do innej tabeli na wszelki wypadek. Skopiowałem te
    dane z powrotem no i lipa. Wszystko jest, ale to MUSI być dokładnie tak
    jak księgowa wysłała do urzędu skarbowego, a tu coś chyba kolejność nie
    ta wyszła. No i siedział 3 dni, zeby poprawić;)
    Urzędas nie rozumie, że w modelu relacyjnym kolejność wierszy nie ma
    znaczenia.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl