  • Data: 2011-11-21 19:50:55
    Temat: Re: Porysowano mi maske - polisa AC
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Woszczynski" napisał w wiadomości grup
    Dnia Mon, 21 Nov 2011 17:18:33 +0100, J.F napisał(a):

    >Powiadasz "naprawdę ciężki wypadek"? To pytanie jak ciężki.. Bo taki
    >bardzo
    >bardzo, to wiesz.. św. Piotr wpuszcza do Nieba nie tylko tych co
    >długo
    >płacili AC (i w ogóle płacili) ;-)

    Wystarczy taki po ktorym auto jest do kasacji, i jest "niezbednie
    potrzebne", a kasy na drugie brak.

    >Nieco bardziej poważnie.. Jeżeli będziesz płacił przez całe życie
    >składki i
    >bał się wykorzystać ubezpieczenia jakby co by, to może się okazać że
    >suma
    >wpłat będzie oscylować w pobliżu ceny nowego auta (lub nowego
    >starego),
    >któregoi sobie nie kupisz, bo pieniądze przeznaczyłeś na
    >ubezpieczenie..

    Na tym te ubezpieczenia polegaja - zasadniczo sie nie oplacaja.
    Przydaja sie wtedy gdy strata jest dotkliwa ale malo prawdopodobna, a
    nie na 10 letnie auto.

    Za to mozesz dobrze liczyc ile cie to skorzystanie naprawde bedzie
    kosztowalo, i uwzgledniac czy np bedzie cie potem stac na
    ubezpieczenie nowego auta..

    J.