  • Data: 2012-01-06 15:40:21
    Temat: Re: Port LPT - sterowanie 230V
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wrocDOTpl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy w takim razie przyjmie Kolega zakład, że jednak wysteruje?
    > Powiedzmy, że stawką będzie właśnie taka 4W/220V lamka LED dowolnej firmy.
    > S.

    Twierdzisz, że będzie świecić pełną mocą bez migotania?
    Sprawdziłbym to, ale nie mam lampki LED 220V.
    Taki zakład mogę tylko przegrać. Nawet jeśli wygram, dostanę kompletnie
    nieużyteczny dla mnie gadżet. Nie cierpię LED, zwłaszcza "dowolnej firmy".
    Jeśli masz taką lampkę, sprawdź i napisz.
    Grzałki o takiej mocy nie wysterujesz. Ale lampka to nie grzałka.

    Pozdrawiam,
    Paweł