  • Data: 2012-01-18 16:16:31
    Temat: Re: Porównanie zaawansowanych parametrów olejów silnikowych
    Od: "Ivam" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    > No i
    > czemu tani niczym nie rozniacy sie olej od tych marketingowych sie
    > pienil??

    Mobil 1 tez sie pienil. A niby markowy i dobry.

    > ja nie mowie, ze to stalo sie od jednej jazdy,
    > pewnie trwalo dosc dlugo a wyszlo podczas tej szybszej.

    Ototototooto! Na 100% nie stalo sie od razu i na 100% - zatem Twoja teoria,
    ze lejac dobry olej ustrzezesz sie od awarii silnika 2kkm od domu jest nieco
    mylna. Chodzi mi o to, ze jak silnik daje jakies znaki, ze cos nie tak to
    nie wybieram sie w daleka trase. I zadna wymiana oleju nie pomoze jesli
    lancuch rozrzadu nie wymieniany od 150kkm, a zawory nie regulowane w ogole.

    > Te ale czemu pierdolisz jakies glupoty, ze ze mnie jest maniak?

    Takie odnioslem wrazenie po Twoich postach - w tym i innych watkach. Nie
    bierz tego do siebie - maniak (w kontekscie motocyklowym) wcale nie jest
    negatywnym okresleniem.

    > Gdzie ja
    > pisalem ze kupuje czesci w ASO (oprocz tych ktore sa do dostania tylko w
    > ASO), ze plyn do chlodnicy leje markowy tak jak hamulcowy?

    Sa tacy co zamiast kupowac w ASO kupuja na szrocie - np. ja ostatnio kupilem
    wentylator od chlodnicy na szrocie, bo w ASO bylo zdecydowanie zbyt drogo;)

    --
    pzdr:
    Ivam