  • Data: 2011-12-19 11:02:45
    Temat: Re: Porównanie różnych języków
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Dec 18, 9:55 pm, Roman W <b...@g...pl> wrote:

    > Dzial risk management jest w kazdej instytucji ktora handluje,
    > przynajmniej "dla przyzwoitosci". Czy hedge fundy maja oddzielne
    > dzialy model validation to nie wiem, byc moze nie wszystkie (w sumie
    > moze sie tym zajmowac i risk management). Banki na pewno maja tego
    > wiecej, bo regulatorzy patrza im (a przynajmniej staraja sie patrzec)
    > na rece, ale jezeli hedge fund nie mialby zadnej niezaleznej kontroli
    > nad systemami uzywanymi do handlowania i - rownie wazne - wyliczania
    > zyskow i strat, to IMHO igraliby z ogniem. Byc moze sa jakies malutkie
> [...]

    No więc tak dla poddierżania razgawora, i abstrahując od kolesia z
    którym rozmawiałem i firmy, w której pracuje, czy wyobrażasz sobie, że
    mogłoby to działać w ten sposób:
    * Koleś/kolesie od wymyślania modeli funkcjonuje/ą jako OSCR
    * Modele funkcjonują jako user stories
    * Po stworzeniu modelu koleś od wymyślania zanosi go do product ownera
    * Product owner zajmuje się tym, żeby złożone u niego modele zostały
    zatwierdzone gdzie trzeba
    * Na początku każdej iteracji zetsraw zatwierdzonych gdzie trzeba
    modeli jest brany jako pula user stories do zaplanowania?